Večina inovatorjev dela v svoji majhni delavnici in njihove stvaritve redkokdaj ugledajo luč sveta. Velikokrat so zaskrbljeni, da jim bo kdo ukradel idejo, zato so nemalokrat skrivnostni, ko tema pogovora zaide v smer njihovega dela. Mogoče pa nanj gledajo zgolj kot na hobi, saj menijo, da se z inovacijami ne da zaslužiti.
Mogoče imajo prav, saj mora biti v prvi vrsti izumitelj ali inovator tisti, ki verjame v svoje izdelke. Njihov nastanek je navadno povezan z mislijo, kako narediti neko stvar boljšo, jo izpopolniti, kako si s primernim pripomočkom olajšati delo.
Za inovativne posameznike, ki vidijo potencial svojega izdelka na trgu vendar sami ne znajo stopiti vanj, nudimo podporo po modelu najema inovacije.
- Navadno inovator že ima idejo, ne zna pa je realizirati, lahko ima že delujoči prototip in ne zna naprej. Pri tem mu že v začetni fazi pomagamo tako, da idejo razvije do prototipa, nato pa sestavimo prijavno dokumentacijo za vlogo patenta ali modela, če je ta seveda patentljiv.
- Naslednja faza je izdelava delavniških risb v programu SolidWorks, s pomočjo katerega je mogoče narediti 3D-animacije za predstavitev izdelka. Če zna inovator to narediti sam, toliko bolje.
- Naredimo lahko analizo tržišča v smislu, ali sploh je zanimanje za konkreten produkt. To se najbolje naredi s predstavitvenimi posnetki (3D-animacija in tudi predstavitev prototipa), kjer so zabeleženi ogledi. Če je veliko ogledov in posnetek vzbudi zanimanje, je produkt dober in ima posledično tržno veliko možnost.
- Pri produktih, ki se uvrščajo v višji kakovostni rang, je potrebno, da to dodatno vrednost nekako tudi označimo z blagovno znamko. S časom bo ta postala prepoznavna, kar bo zagotovilo za kakovost, dober dizajn ipd. Zato nudimo tudi pripravo dokumentov za prijavo blagovne znamke. Za to se lahko inovator odloči takoj ali kasneje, saj ni omejitve znanega stanja tehnike, tako kot pri patentu.
- Najdemo lahko tudi grafične oblikovalce v primeru, da potrebujete nekoga, ki bo vizualno oblikoval blagovno znamko.
- Od animacije pa bo potrebno izdelek spraviti k življenju. Lahko vam posredujemo samo kontakte posameznih proizvajalcev in dobaviteljev, lahko pa povpraševanje in ves dogovor z njimi opravimo mi, seveda ob vašem soglasju in ob upoštevanju vaših želja (npr. kateri les izbrati, kakšne barve naj bo končni izdelek ipd.).
- Predlagamo, da tržnika najdete sami, saj mu morate izredno zaupati, morata se razumeti, poleg tega pa mora poznati izdelek in mora mu biti všeč, saj ga bo tako z veseljem prodajal. Če ga sami ne najdete, vam lahko pomagamo mi.
- Poskrbimo lahko tudi za postavitev spletne strani s spletno trgovino oz. najdemo nekoga, da jo postavi, saj prodaja največkrat poteka prek spleta.
- Ko je krog sklenjen, se začne s prodajo, medtem ko se na medijski pozornosti lahko dela že prej, saj je včasih potrebno kar nekaj časa, da se z izdelkom seznani potencialne kupce.
Skozi spodnjo fotografijo si lahko lažje predstavljamo, kako so posamezni členi med sabo povezani.
Inovatorjev projekt, idejo ali izdelek, izrisan v določenem programu, posredujemo razvojnemu dobavitelju, ki s svojim spektrom znanja predlaga morebitne izboljšave, nato pa izdela svoj del (eden od dobaviteljev je lesar, drug kovinar, tretji tapetnik).
Posamezne dele kupi izbrano podjetje B2B, in plača takoj, nato pa izdelek sestavijo, zapakirajo in skladiščijo. Podjetje B2B prodaja po 15 % višji ceni tržniku, ta pa prodaja prek spleta po svoji ceni.
Med posameznimi členi je sodelovanje določeno s pogodbo, med tržnikom in inovatorjem pa je sklenjena pogodba o najemu – tržnik mesečno plača dogovorjeno najemnino inovatorju, da lahko prodaja njegove izdelke. Ostalo, kar mu ostane denarja od prodaje, je njegovo, navadno pa del izkupička porabi za nakup novih izdelkov od podjetja B2B.
Model najema inovacije je poslovni model, ki ga je zasnoval Boris Pfeifer, dolgoletni inovator in mentor na področju inovativnosti in podjetništva. Tudi njegove inovacije do uporabnikov prispejo po tem modelu, ki se je v letih njegove poklicne kariere dobro izkazal. Trenutno ekipo inovacijske pisarne IntelektON sestavljava Boris Pfeifer, inovator in mentor, in Mateja Vukšinič.
Več informacij lahko najdete na naši spletni strani intelekton.eu in na Facebook strani Intelekton inovacijska pisarna.
Pri inovacijski pisarni IntelektON iščemo posameznike ali manjša podjetja, ki so vešči na področju spletnega trženja ter tiste, ki delujejo na področju grafičnega oblikovanja ali znajo uporabljati programa SolidWorks in AutoCAD, in sicer za daljše sodelovanje. Tržili bi inovativne izdelke visokokakovostnega ranga. Vse zainteresirane prosimo, naj se nam na kratko predstavijo na office@intelekton.eu. Izbrane posameznike bomo povabili na sestanek, da se bolje spoznamo, vsi pa bodo vpisani v našo bazo, saj nameravamo z njimi sodelovati tudi v prihodnje.