Bolečine v vratu so vzrok mnogih dejavnikov

Ljudje živimo v stresnem okolje, ki je del našega življenja. Ževljenje ni bilo vedno tako, ampak tempu se je treba prilagajati in premagati vse težave, ki nas srečajo na poti. Ene izmed težav, s katerimi se srečujajo predvsem ljudje, ki so v delovskem razredu so bolečine v hrbtu, bolečine v vratu, bolečine celega telesa. Seveda je od tega odvisna naša delovna drža in na splošno način življenja. Dejstvo je, da bolj kot imamo stresno in naporno življenje, večja je možnost za nastanek nekaterih bolečin. Bolečine v vratu so med najpogostejšimi. Vedeti moramo, da nas lahko vsak prisiljen položaj privede do bolečin, ki so na koncu lahko neznosne. Najbolj pogosto se tu govori o ljudeh, ki delajo po pisarnah. Prisilna sedeča drža, po možnosti na neudobnem stolu, osem urni delovni čas. Ne moremo pričakovati drugega kot zakrčenost telesa. Posledično se čuti bolečina v križu, bolečine v vratu in tudi rokah. Zato je potrebno poudariti, da se je, v primeru, da delamo v prisilni drži, potrebno večkrat na dan razgibati, sprehoditi in na čase spremeniti držo, ki privede do bolečin. Bolečine v vratu so lahko posledica tudi drugih vzrokov. Nekatere prirojene bolezni ali telesne napake, ki jih je moč odpraviti, vendar za to potrebujemo voljo in veliko razgibavanja. Kot smo že omenili, so najbolj pogoste bolečine v vratu predvsem pri ljudeh, ki delajo v sedečem delu. Spodaj je nekaj koristnih nasvetov, kako se takih bolečinam izogniti. Najprej je pomembno razgibavanje na vsake pol ure ali vsaj 45 minut. Krajši sprehod po pisarni, razteg rok, vratu, celega trupa.

bolečine v vratu stol

Potem je pomembna drža. Za najboljšo držo za računalnikom vam priporočamo nakup profesionalnega stola oziroma ergonomskega stola, ki je priporočljiv vsem, ki imajo razne bolečine v križu, bolečine v vratu, rokah, tudi nogah. Prilagojen je našemu telesu, in nas sili v pravilno držo telesa. Če se najdete v zgornjem opisu, je čas, da si uredite delovno mesto tako, da boste izboljšali pogoje za vaše telo. Najprej preglejte ali imate monitor v višini oči, ali imate previsoko ali prenizko mizo in seveda ali imate primerno sedišče. Praviloma bi moral biti monitor dvignjen v višino glave. Bolečine v vratu največkrat nastanejo zaradi nepravilnega položaja vratu. Omenili smo stol. Hrbtenica mora biti poravnana z zadnjo stranico stola, naša stopala pa morajo biti trdno na tleh. Roke naj bodo sproščene in ne napete. Če večkrat opazite, da se nagibate k monitorju, ker ne vidite dobro, se naročite k okulistu. Premikanje glave in vratu lahko privede do bolečin. Poleg položaja v pisarni se bolečine v vratu lahko pojavijo zaradi nepravilnega dvigovanja predmetov. Vedeti morate, da ne smete nikoli dvigovati s hrbtom, pač pa s koleni. To pomeni, da mora biti hrbet vedno raven in ne usločen. Nepravilen gib lahko meni bolečine v hrbtu, ker pa je hrbet povezan z vratom, to posledično pomeni tudi bolečine v vratu. Za svoje telo in svoje zdravje morate skrbeti sami. Pomembno je, da ste fizično aktivni, da vam mišice ne “odmrejo”. Če ne bodo utrjene, se vam lahko ob prvemu težjemu naporu nategnejo ali pa spet napor privede do bolečin v vratu, hrbtu, nogah. Če se vam zdi, da se sami ne znate organizirati in poskrbeti za ustrezno telovadbo, obiščite fitnes ali pa hodite na kakšne vodene vadbe. Če z bolečinami že imate težave, vam priporočamo obisk fizioterapevta. Ta vam bo natančno povedal, kakšne napake pri gibanju delate in vam pomagal vaše telo spraviti v kondicijo in vam svetoval pri pravilni drži. Pomembno pa je, da se ne naprezate in ne pretiravate, saj lahko dosežete kontra učinek. Tega si res ne želite, saj so lahko posledice še hujše, kot če ne bi delali nič. Odpravite bolečine v vratu in hrbtu zdaj!

Komentiraj prispevek

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*