Facebook oglaševanje, ki prinaša rezultate



Danes si življenja brez družbenih omrežij skorajda ne znamo več predstavljati. Aplikacije in spletne strani za spoznavanje novih ljudi in za deljenje trenutkov iz našega vsakdanjega življenja so postale nekaj povsem običajnega in skoraj nujna stvar, če želimo biti v koraku s časom. Seveda ta omrežja ponujajo še več kot dopisovanje ter mreženje z ljudmi in ena od možnosti je tudi spletno oglaševanje.

Če ste podjetnik ali ambiciozen posameznik, ki želi svetu predstaviti in prodati svoj produkt ali storitev, je prav, da razmislite o tem, da bi svoj oglas postavili ne le na televizijo ali v časopis, temveč tudi na družbena omrežja. Ta so namreč postala pomemben kanal za širjenje informacij. In ker ob omembi socialnih omrežjih zagotovo skoraj vsi najprej pomislite na Facebook, berite dalje, če želite izvedeti nekaj uporabnih in preverjenih nasvetov za Facebook oglaševanje, ki vam bodo koristili pri trženju lastnih idej.

Facebook oglaševanje

Najpomembnejši trik, ki ga morate usvojiti, je pripraviti oglas, ki na prvi pogled ne bo izgledal kot oglas. Gotovo se ob tem vprašate, kako je mogoče oblikovati podobo, ki bo predstavljala nek produkt ali storitev, a vendar ne bo oglasno naravnana na način, ki bi zmedel ali odvrnil potencialnega kupca. Facebook je prostor, kjer uporabniki vsakodnevno vidijo množico oglasov, zato se je treba takega oglaševanja lotiti premišljeno, ga natančno načrtovati in spremljati uspešnost zadane strategije. Facebook oglaševanje zahteva določeno mero znanja in izkušenj, pri oblikovanju oglasa pa se je pametno držati naslednjih priporočil, ki jih pri svojem delu upošteva tudi Filip Pesek, strokovnjak za spletni marketing:

  1. Oglasu dodajte vabljivo, a nevsiljivo sliko.

Facebook oglaševanje je kompleksen proces, ki ponuja množico različnih načinov predstavitve produkta. Pa naj bo vaš cilj usmeriti obiskovalce na vašo spletno stran ali jih povabiti v vašo prodajalno, pridobiti kontaktne podatki in sledilce ali promovirati svoj izdelek oz. storitev, veliko šteje že prvi vtis, ki si ga potencialni kupec ustvari, ko prvič vidi vaš oglas na Facebooku. Zato pozabite na slike s kričečimi napisi, oblečene v bojne barve, temveč se skušajte kupcu približati z naravno in iskreno fotografijo, s katero se bo lažje identificiral, jo ponotranjil ter si na podlagi tega hitreje zapomnil vaš oglas.

  1. Oglas naj ima naslov, ki pritegne kupca.

Takoj za sliko bo kupec zagotovo zagledal naslov. Tudi tukaj je pretiravanje s kičastimi besednimi zvezami odveč, saj je kupec dandanes z njimi zasut na vsakem koraku. Namesto najrazličnejših pozivov za nakup, napisanih z velikimi črkami in opremljenimi s tremi klicaji, se posvetite kupcu in ga v naslovu pritegnite z omembo tega, kaj bo on pridobil, če se bo odločil za nakup oz. obisk. Trik za uspešno Facebook oglaševanje je izvirnost, s katero boste poskrbeli, da bo vaš oglas opazen in da vam oglaševanje prinese želene rezultate. Z inovativnostjo in drugačnostjo namreč oglasi vplivajo na ustaljene možganske vzorce ljudi in preusmerijo njihov miselni tok, zato je psihološka komponenta nezanemarljiv dejavnik za uspešnost prodaje.

Facebook oglasi

  1. Besedilo v oglasu naj bo tekoče strukturirano in berljivo.

Potem ko kupec opazi sliko in prebere naslov, je vaša naloga doseči, da se na njem zadrži toliko časa, da bo vašo ponudbo oz. oglas tudi prebral in bo s tem korak bližje odločitvi za nakup. Najboljši recept za uspešno Facebook oglaševanje je besedilo, v katerem bo zajeto bistvo, napisano na enostaven in berljiv način. Ključnega pomena je razdelitev teksta na odstavke, da se kupec ne bo prestrašil kot kača dolgih sestavkov in hitro odklikal dalje. Potencialni kupec se mora čutiti nagovorjenega, saj bo le tako oglasu namenil dovolj svojega že tako prehitro minevajočega časa. Dlje časa se bo zadržal pri lahko berljivem oglasu s kratkimi povedmi, zato se morate kot ponudnik nekega izdelka ali storitve zavedati, da je struktura vašega oglasa pomemben faktor, ki bo vplival na odločitev o nakupu.

Kako torej usvojiti Facebook oglaševanje?

Odgovor na to vprašanje je vse prej kot preprost, saj je vsak začetek težak. Pozabite ne bližnjice, saj je spletni marketing specifično področje, ki ga postopoma spoznate skozi mesece in leta izkušenj. Vanj je treba vložiti veliko časa, truda in tudi finančnih sredstev. Da boste dosegli zastavljeni cilj, gotovo ne bo dovolj le nekaj klikov, a ob pravem pristopu in z veliko mero potrpežljivosti bo Facebook oglaševanje postalo odličen pripomoček za povečanje prodaje vašega izdelka ali storitve.

Komentiraj prispevek

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*