Izdelava spletnih strani – kako se je lotiti?



Dandanes lahko vse informacije najdemo kar na spletu! Stric Google je postal naš najboljši prijatelj, saj nam preprosto nudi dostop do želenih podatkov in iskanih spletnih strani. Spletna stran je danes nujna za kakršno koli podjetje ter posameznika, ki se želi izpostaviti. Omogoča nam, da na učinkovit, preprost in zelo hiter način dosežemo želeno občinstvo, jim nudimo podatke, ki bi jih lahko iskali ter vzpostavimo precej preprost način komunikacije. Če želite shajati z drugimi ponudniki, je izdelava spletnih strani za vas nujna.

Kdo spletno stran potrebuje?

Če ste se kdaj vprašali, ali vaše podjetje potrebuje spletno stran, je odgovor na to vprašanje precej kratek: Da!

Izdelava spletnih strani

Dandanes potrošniki pričakujejo, da jim bodo vse potrebne informacije ponujene na spletu. Na spletni strani lahko torej potencialna stranka vašega podjetja, najde vse informacije, ki bi jo utegnile zanimati – od kontakta, lokacije, delovnega časa, do podrobne predstavitve ponudbe in zgodovine ter vizije podjetja. Dobro izdelana, funkcionalna in lepa spletna stran bo zagotovo privabila številne nove stranke. Zagotovila bo večji obisk, boljše pozicioniranje na iskalnikih kot je Google in večjo prepoznavnost podjetja. Povečalo se bo tudi zaupanje pri že obstoječih strankah, kar pa bo vodilo v povečanje zaslužka podjetja. Izdelava spletnih strani torej vodi v boljše poslovanje!

Kako poteka izdelava spletnih strani?

Prvi korak zajema ureditev domene. Domena predstavlja vaše ime na spletu, s tem imenom vas bodo na spletu poiskale vaše stranke. Lastnik domene postanete tako, da jo registrirate, pred tem pa preverite, ali je ime domene še prosto. Poskrbeti morate tudi za gostovanje, ki omogoča, da bo vaša spletna stran dostopna preko različnih brskalnikov. Navadno to poteka z zakupom prostora na strežniku.

Vedeti morate, kaj točno želite, da vaša spletna stran vsebuje. Analizo je najbolje narediti s strokovnjaki, ki jim izdelava spletnih strani predstavlja majhen zalogaj. Ti vam bodo tudi predstavili vse možnosti, ki so na voljo. Razmislite na katere trge ciljate in se odločite, ali potrebujete večjezično spletno stran (morda premislite o vsaj angleški različici). Če vaše podjetje prodaja izdelke, se lahko odločite tudi za spletno trgovino. Besedila spletne strani morajo biti optimizirana. Razmislite, katere so ključne besede, pod katerimi vas bodo vaše potencialne stranke iskale in te besede optimizirajte. Izkoristite lahko tudi Google za promocijo. Uporabite lahko storitev Google Adwords, ki bo vaše storitve in podjetje oglaševalo. Zelo je produktivno, predvsem za to, ker je storitev potrebno plačati samo, ko deluje. Izdelava spletnih strani je najbolj preprosta, spletna stran pa najbolj učinkovita, ko jo prepustite strokovnjakom.

Izdelava spletnih strani

Na kaj moramo biti pozorni?

Izdelava spletnih strani zahteva optimizacijo! Urediti moramo torej ključne besede oziroma fraze. Pri tem lahko uporabite Googlovo orodje »Keyword tool«. Upoštevati morate, da se na spletu nahaja več deset milijonov spletnih mest, med njimi pa želite izstopati. Vaš cilj je, da bo vaša spletna stran na brskalniku izpostavljena čim višje, saj kar 91,5% uporabnikov išče zadetke samo na prvi strani iskalnika.

Optimizacija, v kombinaciji z Google AdWords in Facebook oglaševanjem, pripomore h gradnji in prepoznavnosti blagovne znamke. Je del prodajnega cikla, saj deluje kot magnet, ki potencialne kupce privlači. Pozorni morate biti na tako on-site kot off-site optimizacijo. On-site optimizacija vsebuje implementacije in predloge za povečanje obiska spletne strani in izboljšanje pozicij v iskalnikih. Povezana je s vsebino in strukturo spletne strani, njeni dejavniki pa zajemajo interne povezave na strani, hitrost spletne in mobilne strani, URL strukturo, meta podatke, opise slik ter še in še. Off-site optimizacija pa zajema postopek pridobivanja povratnih povezav ali t.i. »backlinkov« za spletno stran. Storitvi se izvajata ločeno, prvi korak pa je definitivno on-site optimizacija. Pri izdelavi spletnih strani morate biti pozorni še na številne druge dejavnike, kot so varnost, hitrost spletne strani in zemljevid spletne strani.

Komentiraj prispevek

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*