Izdelava vizitk še nikoli ni bila tako ugodna



Izdelava vizitk kot osnovni pogoj za delovanje v poslovnem svetu

Skorajda vse, kar danes počnemo v poslovnem svetu, se dogaja s pomočjo digitalnih medijev. Od pošiljanja elektronske pošte, podpisovanja pogodb, pa do udeležbe digitalnih sestankov. S tem seveda ni nič narobe, saj nam tehnologija omogoča udeležbo na sestankih, ki potekajo na drugem koncu sveta, predvsem pa enostaven prenos informacij do njihovega prejemnika – popolnoma brezplačno.

Vsak uspešen poslovnež pa se zaveda, da je poslovna vizitka še vedno velikega pomena. Še vedno se namreč udeležujemo različnih dogodkov, kjer nam utegnejo priti prav. Nastavimo jih lahko tudi na pult sprejemne pisarne, oz. na ostale strateške točke, kjer si jih potencialne stranke lahko vzamejo (ter pokličejo, ko bodo potrebovale našo storitev ali izdelek).

Seveda je izjemnega pomena, da je izdelava vizitk kakovostna. Vključevati mora prave podatke. Grafično oblikovanje vizitke mora biti elegantno, vseeno pa se mora razlikovati od drugih ter na nek način izstopati.

izdelava vizitk
Izdelava vizitk mora biti premišljena, saj z vizitko naredite prvi vtis

Si torej želite vizitke, na katero boste res ponosni?

Vam bo starih vizitk kmalu zmanjkalo (ali pa vam jih je že), ali pa si preprosto želite novih, ki bodo resnično izražale vaše poslovne cilje? Potem imamo za vas popolno rešitev. Izdelava vizitk, ki vam jo bomo opravili bo ugodna, hkrati pa boste prejeli tudi kakovostno oblikovanje.

Omeniti velja, da vas bo izdelava vizitk večjih količin stala manj, kot manjše količine. Tako boste preskrbljeni z vizitkami, vaše stranke pa bodo zelo zadovoljne.

S pomočjo naše posebne ponudbe, boste dobili lepo oblikovane vizitke po vaših željah. 300 obojestranskih vizitk boste dobili po ceni 70 evrov, tisk 600 vizitk pa je še ugodnejši – le 85 evrov (vključno z oblikovanjem ter tiskanjem). Če dizajn vizitke že imate, z njim pa ste tako zadovoljni, da ga ne želite spreminjati, se lahko odločite le za izdelavo vizitk brez grafičnega oblikovanja. Tisk 300 vizitk vas bo v tem primeru stal 30 evrov, tisk 600 vizitk pa 45.

Odločite se lahko tudi za oblikovanje, brez tiska. V tem primeru boste odšteli le pičlih 40 evrov.

Zakaj je izdelava vizitk tako velikega pomena?

Mreženje je zadeva, ki od nas zahteva vzpostavljanje pristnih odnosov. Pošiljanje kontaktov preko elektronske pošte ali sporočila se nam sicer lahko zdi zelo prikladno, vendar pa to ni dobra strategija. Digitalna izmenjava osebnih podatkov je namreč zelo neosebna. Posameznika, ki tipkata vsak po svojem telefonu, drug na drugega ne bosta naredila prav posebnega vtisa, stika pa se ne bosta spomnila preveč natančno.

Očesni stik ter pogovor v živo, na koncu pa še izmenjava vizitk – tako se začnejo pravi odnosi. Podatke z vizitke pa si seveda lahko preprosto shranite na vaš telefon, ko boste imeli čas za to.

Izdelava vizitk je pomembna tudi, ker predstavlja odlično oz. najboljše marketinško orodje. Različne vrste oglaševanja so sicer učinkovite, vendar ne tako, kot je lahko osebno srečanje, ki se zaključi s stiskom roke ter izmenjavo vizitk. Potencialne stike lahko srečate na vsakem koraku. Opremite se z lepimi vizitkami, ki bodo zagotovile, da ne boste zgrešili nobene priložnosti.

V mislih imejte tudi, da z vizitko naredite prvi vtis o vaši znamki. Zato naj bo izdelava vizitk temu primerna. Čeprav sodba po prvem vtisu ni najbolj zanesljiva, se je potrebno zavedati, da na večino ljudi (ter na njihove nadaljnje odločitve) prav ta najbolj vpliva. Tako kot prodajalec pred svojo trgovino najbrž ne bi želel obesiti napisa z imenom trgovine, napisanega z črnim alkoholnim flomastrom, tudi vizitka, ki predstavlja vas kot osebo ali podjetje, ne sme izgledati ceneno.

Še ena prednost kreativnih vizitk je, da so fizični objekt, ki ga lahko ljudje delijo med seboj. Ste že kdaj naleteli na zanimiv prospekt ali vizitko, ki je bila tako izvirna, da ste jo preprosto morali imeti (že zaradi same barve ali oblike)? Enako se lahko zgodi tudi z vašimi – ljudje jih bodo vzeli, čeprav sedaj morda še ne potrebujejo vaših storitev.

Izdelava vizitk pokaže, da ste profesionalni ter pripravljeni. S kom bi si želeli poslovati? Z osebo, ki vam svoj kontakt napiše na robček, ki ga je našla, ali pa z osebo, ki vam podari lastno vizitko? Večina izmed nas bi definitivno izbrala osebo z vizitko.

Še nekaj osnovnih nasvetov za izdelavo vizitk

Čeprav bodo naši oblikovalci s svojim strokovnim znanjem vaše vizitke oblikovali odlično ter kakovostno, pa za konec navajamo še nekaj nasvetov za oblikovanje, ki jih je zelo pomembno poznati.

Izdelava vizitk naj bo preprosta. Tisk naj bo berljiv ter dobro viden na podlagi. Svetujemo vam, da se vedno odločite za standardno velikost vizitk. Če se vaše področje poslovanja nahaja v tradicionalnem, kot so npr. finance, se izognite uporabi živih barv. Če poslujete na bolj odprtem področju npr. oblikovanja, pa malo barve zagotovo ne bo škodilo.

Ne pozabite na zadnjo stran vizitke. Če pogosto poslujete s tujino, jo lahko izkoristite za navedbo podatkov v drugem jeziku. Na vizitko vključite vse pomembne podatke ter kontakte. Vsekakor pa bodite pozorni, da vizitka ne bo preveč nasičena ter nepregledna.

Komentiraj prispevek

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*