Kvalitetni računovodski servisi in slikopleskarji



Podjetje, ki želi dobro urejeno poslovanje se zaveda, da je pomembno, komu zaupa vodenje svojih poslovnih knjig. Pri izbiri pravega računovodje je potrebno zbrati kar nekaj informacij. Verjamemo, da lahko takšno izbiranje vzame veliko časa in vam ravno zaradi tega v tem članku predstavljamo najboljše na svojem področju.

Preberite, kaj jih dela izjemne in kaj vam lahko ponudijo. Zavedajo se namreč, da lahko le s kvalitetno storitvijo za vas naredijo najboljše.

računovodstvo

Loris d.o.o.

Naše podjetje je bilo ustanovljeno 1995. Dejavnosti podjetja so računovodske storitve za gospodarske družbe in proračunske uporabnike, notranje revizije proračunskih uporabnikov in revizije gospodarskih družb, vršimo pa tudi davčno in računovodsko svetovanje ter izobraževanje na področju računovodstva proračunskih uporabnikov.

Naše storitve znamo prilagoditi velikim, srednjim in majhnim podjetjem. Specializirani smo tudi za javne zavode. Strankam zagotavljamo storitev primerno njihovi dejavnosti, načinu in obsegu poslovanja.

Uporabljamo programsko opremo SAOP-iCenter. Na željo stranke prilagodimo poslovanje tudi na druge programe, ki jih stranka že uporablja ali pa s strokovnjaki različnih programov poskušamo najti ustrezno rešitev pretvorbe obstoječih podatkov.

Na področju računovodstva in revizij dela sedem diplomiranih ekonomistov. Računovodje so vpisani v register računovodske poklicne skupine. Naša konkurenčna prednost je, da imajo štirje zaposleni naziv državni notranji revizor in so vpisani v register državnih notranjih revizorjev. Dve sta tudi pooblaščeni revizorki. V kolektivu imamo vsi zaposleni redne kolegije, kjer skupaj z revizorji izmenjujemo znanje in izkušnje, kar pripomore k odličnemu vodenju računovodstva našim strankam.

Svojim strankam nudimo najboljše storitve. Smo inovativno podjetje, ki je blizu svojim kupcem ter tako prispevamo k dvigu kakovostnih storitev. Ponosni smo na dosežke preteklosti in motivirani z izzivi prihodnosti. Usmerjeni smo v prihodnost, v nove izzive in ideje, ki nam predstavljajo priložnosti za nadaljnjo rast in razvoj. Postanite del naše zgodovine tudi vi.

Našim strankam smo pripravljeni svetovati v vseh primerih z našega strokovnega področja, kar dosegamo s kombinacijo lastnega znanja in izkušenj zunanjih sodelavcev. Vsem našim strankam nudimo tudi brezplačno finančno/računovodsko/davčno svetovanje z izkušenimi revizorkami.

Svoje storitve opravljamo zanesljivo, pravočasno, na visoki strokovni ravni.

Odličnost je naše ime!

loris

Biro Bonus d.o.o., Ljubljana

Gospa Marija Muc Tomc iz Biro Bonus d.o.o.  nam zaupa, da je najpomebnejše, da med računovodjo in naročnikom obstaja velika mera profesionalnega zaupanja. V hitrem tempu današnjega globalnega gospodarstva potrebuje podjetnik hitre in relevantne računovodske informacije, ki so dostopne takrat, ko jih potrebuje. Računovodja mora biti strokovnjak, ki dobro pozna tako lokalno kot širšo zakonodajo.

Zaupanje se ne zgradi čez noč in ga je potrebno negovati v osebnih stikih, angažiranju in medsebojnem spoštovanju. Računovodski servis Biro Bonus d.o.o. je znan po tem, da že nekaj let daje velik poudarek sodobnim metodam računovodenja, digitaliziranemu in brezpapirnemu računovodstvu. To je način dela, ki tako servisu kot strankam prihrani veliko časa in zmanjša stroške. Delujejo na on – line bazah in tako z naročnikom postanejo eno podjetje. Kar pomeni, da odpadejo dvojni vnosi, kopiranja, prepisovanja in s tem tudi zastoji v informacijah in ni možnosti napak.

Delujejo na dveh lokacijah, v Ljubljani in v Novem mestu, z izkoriščanjem sodobnih telekomunikacijskih poti ter digitaliziranega računovodstva pa so presegli geografske omejitve, saj se z naročnikom lahko povežejo kjerkoli in kadarkoli.

Zaposlenih je več kot dvajset visoko strokovno usposobljenih strokovnjakov z različnimi znanji. Velik poudarek dajejo na osebnostni rasti vsakega posameznika ter dobrim odnosom v kolektivu.  Letno organizirajo brezplačen dogodek Bonus dan, kjer obravnavajo aktualne teme. Vsako leto se ga udeleži več kot dvesto udeležencev. Izdajajo tudi brezplačni časopis Bonus, v katerem predstavljajo aktualne teme, prostor pa se najde tudi za predstavitev in promocijo strank.

Gospa pove, da vidi poklic računovodje kot skrbnika podjetja in kot nekoga, ki skrbi za varnost in zdrave temelje. Računovodstvo prav tako ni samo zbiranje podatkov, knjiženje in obračunovanje, temveč je tvorno sodelovanje pri odločitvah podjetja in zagotavljanju informacij. Največje zadovoljstvo prinaša to, ko vidi, da so podjetniku rešili problem, dali pravo informacijo ali pomagali pri odločitvi.

Kalikonto d.o.o., Ljubljana in Celje

Pri opravljanju dela računovodje je pomembna strokovnost in to, koliko lahko računovodski servis svetuje glede na dejavnost, ki jo stranka opravlja. Pomembno je, da lahko stranki ponudijo nekaj, kar sama nima. Povežejo jih s tehnologijami, ki jih stranka lahko uporablja za olajšanje in nemoteno poslovanje.

Velik poudarek dajo na oseben pristop. Pomagajo jim in uvajajo nove tehnologije, s katerimi stranki olajšajo posel. Programe, s katerimi se povežejo in jim dajejo možnost vpogleda v svoje baze ter izmenjavo podatkov.

Trenutno imajo zaposlenih šest strokovnjakov.  Sam kot lastnik podjetja pove, da mu najbolj ustreza, če se ukvarja z davčnimi problematikami in stvarmi, ki zahtevajo več znanja in raziskav. Venomer se izobražuje v tej smeri, tako sam kot celotna ekipa, saj želijo biti pri svojem delu strokovni, da lahko pomagajo vsaki svoji stranki. V tej dejavnosti je že več kot deset let. Ima dostop do vseh orodij, ki pripomorejo, da se strokovno in profesionalno razvija.

Računovodski servis Kalikonto pomaga vsem podjetjem, da razvijajo svoj posel v največjih možnih potencialih. Vsaki stranki se popolnoma posvetijo in vedno pomagajo najti rešitve. Najdete jih lahko v Ljubljani, na naslovu Bežigrad 1, telefonska številka 01/436 26 37 ali v Celju, na Mariborski 68, na telefonski številki 03/491 36 70. Prav tako so dosegljivi tudi na mobilni številki 031/615 405. Kontaktirate pa jih lahko tudi na elektronski naslov info@kalikonto.si . Informacije najdete tudi na njihovi spletni strani www.kalikonto.siKalikonto

Instanca računovodske storitve d.o.o., Ljubljana

Pri izbiri računovodskega servisa pri Instanci d.o.o. svetujejo, da naj vam merilo ne bo le cena. Najbolj pomembno je, da izberete računovodski servis, kjer se vam posvetijo kar 120-odstotno in zanje niste le številka. Stranki prisluhnejo in se ji posvetijo.

Njihove prednosti so, da že ob podpisu pogodbe določijo pavšalni znesek računovodskih storitev. Sami gredo brezplačno po dokumentacijo na naslov podjetja. Pripravijo medletne bilance, po potrebi pa tudi mesečne bilance. Za svoje storitve nudijo garancijo in če ne bi bili zadovoljni s storitvami uredijo tudi vračilo denarja. Sodelujejo pri davčnih pregledih. Pri svojih strankah so jih že imeli in vedno je bilo tako kot mora biti.

Povedo, da delo v računovodstvu nikoli ni dolgočasno. Vseskozi se je potrebno izobraževati in spremljati novosti zakonodaje, kar je še dodaten izziv. Svetujejo tudi, da je potrebno delati, kar radi delate in vedno razmišljajte pozitivno.

Instanca

Dolly računovodske storitve d.o.o., Ljubljana

Vsak podjetnik ima pri odločanju o izbiri primernega računovodskega servisa različna merila. Najmanj zahtevni uporabniki gledajo predvsem na ceno, kar je seveda popolnoma razumljivo. Vendar je vedno potrebno preveriti, kaj določen računovodski servis za določeno ceno ponuja, da ni naknadno kakšnih dodatnih stroškov. Svetujejo tudi, da naj bo vsak pozoren na odpovedne roke v Pogodbah o računovodenju, ki so pri nekaterih računovodskih servisih nerazumno dolgi.

Najbolj idealno je, da ima podjetnik na voljo strokovnega, zanesljivega, odzivnega in zaupanja vrednega računovodjo, ki je nadomestljiv v času odsotnosti. Problem odsotnosti se pojavi, kadar ima podjetje zaposlenega enega svojega računovodjo ali v primeru, ko računovodsko dejavnost opravlja ena oseba samostojno – v primeru bolniške odsotnosti, dopusta ali izobraževanja. Vsega tega  se pri Dolly d.o.o. zavedajo in zato primerno poskrbijo za svoje stranke.

Da bi v računovodstvu dosegali kar se da idealno stanje, imajo preverjen sistem dela, ki zmanjšuje možnost napak na minimum ter zaposlene, ki imajo tovrstno delo radi. Tematika jih zanima in pri svojem delu se neprestano izboljšujejo.

Računovodja mora razmišljati in delovati proaktivno v korist podjetnika. V računovodstvu Dolly imajo potrebne izkušnje in bogato znanje na računovodskem področju, ki ga sproti osvežujejo in nadgrajujejo.  Že 60 let so prisotni na trgu in trenutno deluje že tretja generacija. Gotovo je, da vzgajajo računovodje – natančne, vestne in skrbne ljudi. Združujejo mlad in zagnan kolektiv, ki ga vodi in nadzira vodja računovodstva z več kot 25 – letnimi izkušnjami na tem področju, v podjetju imajo tudi pravnika, ki dopolnjuje podporo. Dokaz, da delujejo dobro so tudi njihove stranke, saj z nekaterimi sodelujejo že 15 let in več. Za svoje stranke se zavzamejo z vso skrbnostjo dobrega strokovnjaka.

Pri izbiri računovodje podjetjem svetujejo, da preverijo celotno storitev. Sami ponujajo svojim bodočim strankam poskusno obdobje treh mesecev, da preverijo, kako delajo.

Dolly

Knjigovodja d.o.o., Ljubljana

V računovodskem servisu Knjigovodja d.o.o. pri svojih klientih opažajo, da je izrednega pomena prvi vtis, ki ga narediš na stranko ter da je ozračje sproščeno, odnos pa mora biti oseben in prijateljski. Pomembno je, da se računovodja znajde, predvsem v trenutkih, ko ima stranka problem. Takrat je ključnega pomena pravo svetovanje.

V računovodskem servisu imajo trenutno zaposlenih pet punc, ena izmed njih je tudi iz Rusije. Imajo namreč tudi ruske kliente. V njihovem računovodskem podjetju vsi opravljajo vse naloge. Storitve za njihove stranke so visoko kvalitetne, a kljub temu so skromni, prijazni in zelo komunikativni. V podjetju nimajo razdeljenih strank in imajo samo en elektronski naslov.

Gospa Lea je dokončala visoko šolo, po izobrazbi je dipl. ekonomistka  in je zelo matematičen tip, številke so ji od nekdaj v veselje. Začela je delati v manjšem računovodskem servisu in tam opazovala, kako delajo. Uživa v tem, ko vidi svoje stranke rasti iz leta v leto. Svoj računovodski servis ima od leta 2006. Pove, da je najbolje, če se učiš iz tujih napak in ne iz lastnih. Pri njih delajo s srcem in z veseljem pride v službo. Vrata imajo odprta od sedme ure zjutraj.

4M Flajs d.o.o., Ljubljana

Največkrat družinsko računovodsko podjetje pridobi nove stranke na podlagi zadovoljstva in priporočil strank, s katerimi sicer že sodeluje. Pomembno je tudi prvo osebno srečanje z bodočim poslovnim partnerjem. Prredvsem je pomembna strokovnost pri odgovorih na številna, raznovrstna vprašanja in to ne le samo s področja računovodstva ali obdavčitve dejavnosti. Tukaj gre za široko paleto potrebnih znanj iz različnih področij, ki jih podjetnik potrebuje, da lahko varno pluje in ustvarja v svoji dejavnosti.

Z računovodjo mora pridobiti nekoga, zaupanja vrednega, s katerim se lahko pogovori vsak trenutek, da skupaj pravočasno izbereta pravo poslovno pot, ki bo obema prinesla zadovoljstvo in ustvarjanje dodane vrednosti. Seveda pogovor ni vse, saj računovodja lahko predlaga optimiziranje sodelovanja na področju programskih in internetnih zmožnosti, če ima za to primerna orodja in znanje. 4M FLAJS d.o.o. to ima. Imajo voljo in željo po stalni pozitivni in konstruktivni komunikaciji s partnerjem čez vse poslovno leto, rešitev problemov ali odpravo napak. Na koncu leta bilančni podatki niso noben problem.

Nianse v ponudbi so pomembne, stalna pripravljenost na pomoč, pisarna na domačem naslovu, možnost dela na terenu in glede na potrebe stranke. Začetki 4M FLAJS d.o.o. segajo v leto 1996 z vodenjem računovodstva za lastne tri trgovine s športno opremo. Pred tem je lastnica, Milena Flajs,  delala lepo število let v nabavni komerciali. Nekdo lahko reče, da ni nobene konkretne povezave in se pri tem zelo moti, saj se ta različna znanja med seboj prepletajo in omogočajo, da se konkretne težave podjetnika lažje razume in se poišče izhod iz njih, ko je to potrebno. Našla se je v tem delu, opravlja ga suvereno in se posveti ljudem. V tem je tudi čar tega, mnogokrat osovraženega računovodskega dela.

Pove, da te ljudje poiščejo, ker te potrebujejo, da jim pomagaš in svetuješ, kako lahko bolje delajo in zato bolje živijo in to daje dober občutek vsak dan. S pozitivnimi odnosi lahko tako skupaj dosežejo lepo bodočnost, ne le zase temveč tudi za naslednje generacije.

Najdete jih lahko na internetni strani www.4mflajs.si

4M Flajs

Evidenca B d.o.o., Ljubljana

Pri odločitvi o izbiri servisa je pomembna strokovnost, znanje in pravilno svetovanje. Podjetje mora pridobiti pravilne podatke, kako sledijo računi, izkazi, reprezentanca, kaj je s potnimi nalogi. So aktivni na področju knjigovodstva, računovodstva, davčnega svetovanja in v ostalih podjetniških segmentih. Lastnica sama pove, da ne bi nikoli izbrala enoosebne variante računovodstva.

V Evidenci B d.o.o. delajo marljivi zaposleni. Zavedajo se, da se vsak računovodski servis bori, da je maksimalno najboljši. Povedo, da je zelo pomembna tehnologija, zato uporabljajo dober računovodski program že 18 let. Pri samem delu s strankami je velikega pomena pravilen partnerski odnos. Stranke takoj dobijo pravilne informacije, kako je z njihovo dokumentacijo, kje so njihove pomanjkljivosti, sledijo njihovemu poslovanju. Ustrezna informacija pa je lahko tudi napačna, če servis ne pozna vseh dejstev.

Gospa Polona se je za samostojno pot odločila, ko je zbolel sin. Tako je obenem lahko skrbela za družino in sledila svoji poklicni poti ter širila svoje znanje. Že od leta 1995 marljivo dela in z velikim veseljem dela za ljudi. Pomembno je, da se sodelavci počutijo dobro in imajo enake možnosti na začetku poti, kot jih je imela sama, potem je to dobitna kombinacija. Saj ravno takšno vzajemno sodelovanje prinaša rezultate in prenaša vizijo naprej.

Stranko obravnavajo celostno. Pri njih ni samo stranka, temveč človek z vsemi svojimi lastnostmi. Bistveno je, da so stranke zadovoljne z opravljenim delom in tako dosegajo cilje, ki so si jih zadali. Imajo tudi certifikat bonitete podjetja. Poleg računovodskega servisa pa se ukvarjajo še s prevozništvom, gostinstvom in turizmom. Najdete jih lahko tudi na Facebook strani – https://www.facebook.com/evidencaB/.

Evidenca B

Poteza-DU d.o.o., Ljubljana

Najboljša izbira računovodskega servisa je zagotovo glede na priporočilo nekoga, ki je že stranka servisa, ga pozna in mu zaupa. Vedno je potrebno gledati, da je oseba usposobljena, da bo stranka lahko začutila zaupanje.

Računovodska funkcija je sestavni del vsakega podjetja. Že dvajset let so na voljo podjetjem in jim nudijo pomoč, svetujejo in so natačni ter dobro sodelujejo s svojimi strankami. Vsekakor je ključnega pomena, da svoje stranke dobro spoznajo in ustvarijo medsebojno spoštovanje in zaupanje.

Ko je lastnica želela spremeniti svojo poklicno pot in je zapustila takratno delovno mesto, ji je na pomoč priskočila mama, ki je bila izkušena računovodkinja. V takratnem času je bilo potrebnega veliko učenja in spoznavanja novih stvari. Seveda pa z leti izkušnje prinesejo veliko mero kredibilnosti. Danes delajo predvsem z mikro podjetji, samostojnimi podjetniki, društvi, sindikati, odvetniki, zdravniki, notarji. So specialisti s tremi certifikati za poznavalce.

S svojo skromnostjo, prijaznostjo in veliko izkušnjami na svojem področju so pod svoje okrilje vzeli že precejšnje število strank. Svojim strankam priskočijo na pomoč in rešijo marsikatero finančno skrb ter privarčujejo čas podjetniku z bazo podatkov in svojim znanjem, ki temelji na izkušnjh.

Poteza-DU

Mahne d.o.o., Ljubljana

Računovodja prepriča stranke glede na reference, glede na izkušnje in priporočila dosedanjih strank. Na začetku pa je najbolj pomembno, da se vzpostavi zaupanje in pravi kontakt med računovodjem in stranko.

V računovodstvu Mahne vsi delajo vse, načeloma ena oseba servisira eno stranko. Razlikujejo se po domačnosti. Če je potrebno se posvetujejo s sodelavci, vendar pa načeloma ena oseba vodi vse. Pomembno je, da je v kontaktu s stranko. Od ostalih servisov se razlikujejo po domačnosti, da imajo s stranko spoštljiv in prijateljski odos in so sproščeni.

Z računovodstvom se je ukvarjala partnerkina mama. Sam lastnik, Rok Slak je prejšnje delo na carini zamenjal z računovodskimi bilancami. Na začetku je moral vložiti veliko truda in dosti učenja je bilo potrebnega. Veliko je študiral, pa tudi sedaj se venomer nauči nekaj novega, saj je to že ustaljeno pri računovostvu. Najraje se udeleži on – line semninarjev, ker omogočajo več prostega časa. Vendar pa so takšni seminarji tudi kvalitetni in imajo interaktivne klepetalnice, kjer lahko izve vse, kar potrebuje. Sodelujejo tudi z drugimi računovodji, so zelo prilagodljivi, so družinsko podjetje. Sodelujejo tudi v različnih humanitarnih akcijah. Več informacij o njih lahko pridobite na spletni strani www.mahne.com.

Mahne

Alfamirgal d.o.o., Ljubljana

Pri izbiri računovodskega servisa je posebej pomembno, da se servis preveri. To je mogoče na spletni strani Zbornice računovodskih servisov, kjer je na voljo Katalog računovodskih servisov. Pomembno je, da pri izbiri servisa stranka ne gleda le na ceno. Servis, ki ima dovolj znanja lahko strankam privarčuje kar nekaj denarja na račun davčnega optimiziranja.

Pravijo, da je poklic računovodje tisti poklic, za katerega se res moraš čutiti poklican, ker ga le tako potem opravljaš z veseljem, in z zagnanostjo. Poklic ti mora namreč tudi po tridesetih letih še vedno predstavljati izziv. Prav tako pri delu ne gledajo le suhoparnih številk, temveč se za njimi skrivajo prave zgodbe.

Kar postavlja računovodski servis AlfaMirgal v prednost pred drugimi je zagotovo to, da niso preveliki, kar pomeni, da direktor servisa pozna vse stranke in njihov način poslovanja. Čeprav so majhni, pa skrbijo za nenehna izobraževanja. Tako lahko svojim strankam pomagajo z nasveti, ki so ustrezni njihovim potrebam in željam. Potrebno pa je seveda poskrbeti tudi za posodobitve računalniških sistemov in se prilagoditi novostim na trgu. Zaradi tega je njihova družba že lani prešla na poslovanje v oblaku.

So računovodski servis, ki poskrbi, da so sodelavci zadovoljni tako s prejetim plačilom za opravljeno delo, kot tudi z okoljem, v katerem delajo. Skrbijo za varovanje zdravja na delovnem mestu. So pa tudi družinam prijazno podjetje.  Tradicijo uspešne družbe nadaljuje hčerka lastnice, direktorica Antonina Mirtič. Več informacij pa lahko pridobite tudi na spletni strani http://www.mirgal.si/.

Alfamirgal

Vizi d.o.o. Ljubljana

Pri Vizi d.o.o. nam povedo, da je zagotovo najbolj pomembno, da se vsak podjetnik osebno sreča s svojim računovodjo. Mora biti individualno srečanje in ni dovolj, da je samo preko telefona ali interneta. Računovodjo namreč zanima poslovanje podjetja, na kakšen način posluje in s kom posluje.

Svojim bodočim strankam tako ponudijo tri pakete. Razdeljeni so glede na velikost podjetja, za klasične podjetnike ali za startup podjetja, ki jim nudijo veliko podpore, svetovanja in pomoči pri administraciji. Imajo večletne izkušnje v računovodstvu, lastnica je bila tudi vodja v večjem podjetju. Razumejo potrebe ljudi in želje podjetnikov.

Računovodstvo je razgibano delo in poskrbi za to, da imajo računovodje veliko dela. Sama ima rada številke in logiko. Da bo računovodkinja in da ji bo to delo najbolj odgovorjalo je ugotovila že na prvem razgovoru za delo. Da bo podjetnica pa je vedela že kot otrok. Poslujejo od leta 2010, dve osebi ima redno zaposleni. So strokovno podkovan in kvaliteten kader, ki se vedno znova nadgrajuje. Trenutno širijo svojo ponudbo, ki je testirana pri strankah. Za svoje stranke urejajo tudi administrativna dela, pregledujejo prejeto pošto in ostalo. Več informacij lahko najdete tudi na spletni strani http://www.vizi-rs.si/.

Barbara Selan s.p. Ljubljana

Zagotovo je zelo pomembno, koliko ima računovodja izkušenj na svoji poklicni poti. Gospa Barbara Selan pove, da je pri delu je potrebna izredna natančnost, ažurnost ter zaupanje.  Stranke se nanjo obrnejo glede na priporočila in na reference.



Svojo poslovno pot je gospa Barbara začela s prodajo programske opreme. Ker s takratnim računovodjem, ki je urejal računovodstvo za podjetje ni bila zadovoljna, se je sama priučila znanj in veščin. Tako je za svoje podjetje samo vodila poslovne knjige. Preko poznanstev in znancev je pridobila svoje stranke. Predvsem dejstvo, da ji stranke lahko zaupajo, ažurnost ter velika natančnost so razlogi za dobro poslovanje. Zvestoba strank pa je tudi velika nagrada in pokazatelj, da svoje delo pravilno in dobro opravljajo.

V računovodstvu ima že dvajset let izkušenj. Potrebna so seveda nenehna izobraževanje in seminarji. Največ se jih udeležuje preko obrtne zbornice. V računovodskem servisu ima zaposleni še dve sodelavki.

Selan

Libri d.o.o., Maribor

Ko se izbira ustrezen računovodski servis je seveda zelo pomembno tudi, koliko izkušenj ima računovodja z dejavnostjo, s katero se bo ukvarjal podjetnik, nam pove direktorica in lastnica podjetja Libri d.o.o., Romana Podrekar. Računovodski servisi namreč nudijo podporo in nasvete na širšem področju.

Zelo pomembno je zaupanje med računovodjo in stranko. Z dvajsetletnimi izkušnjami v računovodstvu delajo pretežno z mikro in majhnimi podjetji. Kontroling opravljajo preko programa. Pri takšnem delu je seveda zelo pomembno nenehno izobraževanje. Računovodstvo ni samo rutina. Potrebno je imeti znanja tudi ob različnih pravnih vprašanjih, varnost pri delu ali vprašanja o premoženjskih zadevah. Ko je potrebno,  sodelujejo tudi z zunanjimi sodelavci, z zavarovalničarji, pravniki in premoženjskimi svetovalci.

So računovodje z osebnim pristopom, svoje stranke razumejo in jim omogočijo tudi sodelovanje z zunanjimi sodelavci. Začetki poslovne poti direktorice Libri d.o.o. segajo nazaj v čas, ko je imela še njena mama računovodski servis in je takrat edina v srednji ekonomski šoli leta 1995 želela postati računovodkinja. Tako je poslovanje prevzela od mame. Najraje opravlja analize in je svojemu delu zelo predana. Ponosna je na to, da ji stranke zaupajo. Vse izzive z davčnimi inšpektorji rešijo v 96 odstotkih v prid strankam, saj po končanem ogledu zapišejo, da niso bile ugotovljene nepravilnosti. Najraje sodelujejo z resnimi podjetniki, ki imajo za svoja podjetja z dogoročno vizijo delovanja.

Libri

Danes-jutri d.o.o., Maribor

Gospa Brigita Kovačec, ki je direktorica podjetja Danes – jutri d.o.o. nam pove, da je računovodstvo zelo kompleksna dejavnost, zato je izbira dobrega računovodskega servisa zelo pomembna. Napačno vodenje poslovnih knjig vas lahko namreč zelo drago stane.

Glede na izkušnje lahko povedo, da stranka vedno najprej vpraša za ceno storitev. Nikoli pa ne vpraša, kakšno izobrazbo imajo, izkušnje, znanje in kako jih bodo lahko zastopali. Dandanes namreč dober računovodja ne more biti samo knjigovodja, temveč mora biti tudi oseba, ki poleg osnovnih storitev nudi tudi razna poročila, finančne analize in računovodsko načrtovanje. Znati mora tudi svetovati na področju računovodstva in davkov, poznati mora upravni postopek v upravnem sporu. Sami se zavedajo tega in vedo, da če želi računovodja to zagotoviti v celotnem paketu, mora biti takšna oseba, katera ima nenehno željo po novem znanju. Dodatna izpopolnjevanja in izobraževanja o novostih in spremembah na področju zakonodaje in predpisov za posamezne dejavnosti je odlika in vrlina računovodskega servisa Danes – jutri d.o.o. Stranke o vseh novostih tudi ažurno obveščajo.

Poslovno sodelovanje gradijo na osebnem pristopu. So hitro odzivni in prilagodljivi. Njihov računovodski servis pa odlikuje tudi odlično razmerje med kakovostjo in ceno. Pri delu stremijo k zagotavljanju popolnega zadovoljstva svojih strank in se lahko pohvalijo z uspešnimi in dolgoročnimi sodelovanji. Za ta poklic jo je navdušila mama, ki je bila računovodkinja. Zaradi svoje ambicioznosti in samozavesti pa se je odločila za samostojno pot.

Lastnik podjetja Danes-jutri d.o.o. je podjetje Tera-vizija d.o.o., ki se ukvarja z računovodstvom že vrsto let. Sedež podjetja je v Radizelu. Ker so imeli vedno več strank iz Maribora, so sedaj ustanovili podjetje  v strogem centru Mariboru, da so lahko bliže svojim strankam. Njihov moto je kvaliteta in ne kvantiteta.

Danes-jutri

Inicija d.o.o., Maribor

Družinsko podjetje Inicija d.o.o. je bilo ustanovljeno leta 1992. Ukvarjajo se izključno z računovodskimi storitvami in svetovanjem. Strank nikoli niso pridobivali z reklamami, ampak so prišle k njim na podlagi priporočil obstoječih strank. Ponosni so tudi, da so nekatera podjetja z njimi že vseh 25 let. V vseh teh letih so imeli veliko inšpekcijskih pregledov in lahko povedo, da nobena izmed strank ni bila nikoli kaznovana.

Dober računovodja je natančen, strpen, komunikativen, dosleden in strokoven. So manjši računovodski servis in izredno pomembno se jim zdi, da imajo ravno pravšnje število strank, da se jim lahko v celoti posvetijo. To se jim zdi izrednega pomena, saj samo na tak način lahko s stranko sodelujejo in jo spremljajo na vsakem koraku. Zanje računovodenje ni serijska obdelava podatkov, ampak se vsaki stranki posvetijo individualno glede na njene potrebe.

Gospa Tatjana Pehar pove, da je bilo njeno prvo delovno mesto knjigovodja osnovnih sredstev, kmalu za tem pa je postala vodja knjigovodstva v podjetju Intes. Spoznala je, da je računovodstvo zelo kreativno in zanimivo delo. Nekaj let za tem se je odločila, da odpre svoj servis. Tako znanje iz leta v leto še povečuje in nadgrajuje. Nekaj let je delala sama, nato se ji je pridružila sodelavka, nato njen mož in nato še hčerka, ki bo nadaljevala uspešno delo.

Poklic računovodje ni lahek in enostaven, je pa vedno manj cenjen. V veliki meri temu pripomore tudi nelojalna konkurenca, ki se ne drži računovodskih tarif, ki jih je leta 2009 izdala Gospodarska zbornica Slovenije. Sami se za svoje stranke vedno v največji meri potrudijo, da imajo tudi zaradi njihovega dobrega vodenja poslovnih knjig uspešno poslovanje. 

Inicija

M-kodeks d.o.o., Maribor

V M-Kodeksu d.o.o.  ustanoviteljica podjetja pove, da so majhno družinsko podjetje, ki spremlja svoje stranke celovito in strokovno. Po 25 letih dela kot direktorica financ v številnih podjetjih je ustanovila svoje podjetje za računovodstvo in davčno svetovanje. Poleg nje v podjetju delata še dva uni.dipl. ekonomista (makroekonomije ter revizije) in dve profesionalni računovodkinji.

Vsako podjetništvo je bolj uspešno z dobrim računovodskim svetovalcem. Temu sledijo v podjetju in nadaljujejo, da cena ni merilo. Kvaliteta računovodskih storitev je poleg individualnega pristopa povezana z ustrezno programsko opremo ter nenehnimi vlaganji v znanje in kompetence. Ravno zaradi tega dražje storitve zagotovo pomenijo tudi boljšo kvaliteto. Njihove storitev imajo fiksno ceno, spremenijo jo le ob pomembni spremembi v poslovanju. Uporabljajo on-line informacijsko tehnologijo, ki je pri njih na voljo tudi podjetnikom. Zaradi tega imajo četrtino strank na lokacijah, ki niso v Mariboru

Ker ima vsako podjetje svoje specifične potrebe je zelo pomembno prepoznati realen položaj podjetnika glede zakonskih omejitev, njegovih ambicij ter bilančnih zmožnosti. Podjetnikom so tako v pomoč pri poslovnih odločitvah, pri dolgoročnih projektih, zanje pripravljajo pogodbe, dokumentacijo za posojila in razpise, kadrovsko asistenco, nudijo davčno in poslovno svetovanje. Na podlagi poznavanja poslovanja podjetja pomagajo pri načrtovanju ustreznih davčnih rešitev za zmanjšanje davčnih tveganj.

Pri izbiri računovodja se je potrebno opreti na priporočila. M-Kodeks d.o.o. je vse svoje stranke pridobil na podlagi priporočil. Zadovoljna stranka je zagotovo najboljša reklama za kvaliteten računovodski servis. Dosegljivi so na elektronskem naslovu mkodeks.racunovodstvo@gmail.com.

M-kodeks

Egal-PB d.o.o., Laško

Pri izbiri ustreznega računoodskega servisa je potrebno iskati kvaliteto. To pa pomeni računovodje z ustrezno izobrazbo, znanjem zakonodaje, da si znajo vzeti čas za stranko in jo primerno servisirati. Med računovodjo in stranko mora vladati popolno zaupanje. Ravno računovodja je namreč tisti, ki s svojim kvalitetnim in natančnim delom pripomore k dobremu poslovanju podjetnika. Zelo dobro je, če računovodja vsaj delno pozna dejavnost, s katero se stranka ukvarja, saj lahko tako stranki bolje svetuje.

V Egal-PB namenjajo veliko pozornosti strokovnemu usposabljanju, saj želijo ponujati kvalitetne storitve. Glavna dejavnost podjetja je varnost in zdravje pri delu. Tako je to njihova velika prednost, saj se s tem sreča prav vsak v svojem podjetju. Tako dobi stranka vse na enem mestu. Za svoje stranke poskrbijo, da so zaposleni varni na delovnem mestu. Zaposleno imajo tudi pravnico, ki za stranke izdela pogodbe po naročilu v zvezi z delovno pravnimi razmerji. Stranka tako pridobi vso potrebno dokumentacijo za varno in uspešno poslovanje.

Čeprav morda na splošno poklic računovodje ni ravno sanjski poklic in je za mnoge ljudi morda celo dolgočasno sedenje za mizo in urejanje dokumentacije, pa vendar temu ni tako. Delo računovodje je velikokrat stresno, saj je to delo s strankami z različnimi zahtevami in je dokaj obremenjujoče. Človek mora delo opravljati s srcem, potem je to delo, ki prinaša veselje in ne dolgočasi.

Svetujejo vsem podjetnikom, ki odprejo obratovalnico ali podjetje, da se seznanijo z osnovami računovodstva oziroma poslovanja podjetja. Tako je pričetek sodelovanja podjetja in računovodskega servisa mnogo lažji.

Egal-PB

Orfis d.o.o., Slovenj Gradec

V računovodskem servisu Orfis d.o.o. ponujajo strokovne in kvalitetne storitve svojim strankam in delujejo v zadovoljstvo vseh naročnikov. Zaposlenih je šest izkušenih sodelavcev, ki imajo vsa potrebna znanja in veščine, da lahko uspešno urejajo računovodsko poslovanje za svoje stranke.

Opravljajo storitve za manjše ali večje družbe, tudi za tuje družbe. Izobražujejo se za vsa področja, tako na področju davkov, zakonodaje, ki pokriva področja računovodstva. Zelo pozorni in natančni so glede davčnih optimiziranj.

Računovodstvo je izziv, je lahko v veselje, nekoga številke pritegnejo ali pa ne. Računovodstvo je zagotovo kreativni del vodenja. Potrebno je tudi spremljati zakonske omejitve.  Delujejo že 27 let, imajo šest zaposlenih in kar 140 naročnikov, od večjih družb, društva in zavode. Pri sodelovanju je velikega pomena medsebojno zaupanje, ki tako pripelje k najboljšim rezultatom.

Bonitetna družba d.o.o., Maribor

Bonitetna družba d.o.o. deluje že od leta 2004 in na podlagi svojih lastnih izkušenj nam povedo, da stranke zahtevajo od računovodskih ser visov zanesljivost, natančnost, fleksibilnost glede zahtev in usposobljenost. Tako se računovodje neprestano šolajo in dodatno izobražujejo, zahtevajo tudi dosegljivost kadra in odzivni čas za vprašanja in probleme strank ter spoštovanje dogovorov.

Povedo, da se sami poslužujejo individualnega pristopa. Vsaka stranka je unikatna in jo kot tako tudi obravnavajo. Osnova vsakega dobrega poslovnega odnosa je komunikacija in zato stremijo k temu, da se z vsako stranko dobro pogovorijo. Poslušajo jo, kakšne ima potrebe in nato svetujejo in povedo, kako ji lahko pomagajo. Večina strank se nanje obrne zaradi pozitivnih izkušenj njihovih stalnih strank.

Lastnico servisa je knjigovodstvo pritegnilo že na Srednji ekonomski šoli v Mariboru, zaradi natančnosti in logičnosti ekonomije kot vede. Z veseljem je pomagala dvema sošolkama, ki sta imeli težave pri knjigovodstvu. Na Ekonomsko – poslovni fakulteti se je njena natančnost in doslednost izkazala na izpitu iz računovodstva, ko je ugotovila napako v eni izmed izpitnih nalog. Svojo poslovno pot je tako začela in nadaljevala v tej smeri in vzljubila računovodstvo, ki ga opravlja z dušo in telesom.

Bonitetna družba

Referenca d.o.o., Rače

Kar je pri izbiri računovodje najbolj pomembno je strokovnost, zaupanje, ažurnost in seveda dostopna cena glede na poslovanje. Računovodski servis mora dobro poznati svoje stranke in z njimi dobro sodelovati. Za dobro sodelovanje je seveda ključno tudi, da je komunikacija tekoča in da so odnosi dobri.

V računovodskem servisu Referenca d.o.o. so dostopni  24 ur na dan in sedem dni v tednu. Vedno se potrudijo za svoje stranke, saj določeni podjetniki potrebujejo nasvete tudi izven delovnega časa in ponavadi jih potrebujejo nujno. Takrat je zelo pomembno, da so angažirani in opremljeni s potrebnim znanjem, ki ga seveda neprestano nadgrajujejo. Tako so svojim strankam na razpolago preko telefona in po dogovoru dosegljivi tudi po delovnem času in čez vikende.

Za ustanovitev podjetja in samostojno pot so se odločili leta 1992, ko so začela podjetja v Sloveniji propadati. Nadaljevali so poslovno pot z delom, ki so ga opravljali v službi. Povedo, da ti mora biti delo s financami, vodenjem knjig in na splošno računovodstvo v veselje. Le tako se lahko pričakuje uspeh v tej panogi. Če človek dela z veseljem, je to potem tako kot sprostitev. Čeprav je to zahtevno delo, saj je potrebno poznati poleg računovodstva še del prava in delovno zakonodajo.

Dobiček d.o.o., Ljubljana

Ko se bodo stranke odločale o izbiri primernega računovodskega servisa, ki mu bodo prepustili vodenje svojih poslovnih knjig, bodo zagotovo pozorni na več dejavnikov. V računovodskem servisu Dobiček d.o.o. nam povedo, da so pomembne reference računovodij in certifikati, če je aktiven v zbornici. Pomembno je tudi, kakšno znanje ima. Stranka mora imeti občutek, da je računovodja verodostojen, da so dogovori jasni, da ne ovinkarijo in prikažejo realno sliko in za svojimi besedami tudi stojijo.

Lastnik pove, da po 25 – ih uspešnih delovnih letih še vedno uživa v tem delu. Pove, da ga sicer marsikdo ne more razumet, ampak zanj je to delo, ki ga razveseljuje. Podjetnikom pomaga najti rešitev v smeri dovoljenega. Zaveda se, da večina podjetnikov ustvari podjetje zaradi dobička, saj bi v nasprotnem primeru hodili v službo. Pri svojem delu mu je v zadovoljstvo predvsem dober osebni odnos in empatija s strankami. Pove, da če mu nekdo ne zaupa kot človeku, potem mu zagotovo ne bo zaupal kot računovodji. Pazi na to, da je delo strokovno in kvalitetno opravljeno. To je takšne vrste delo, kjer se je potrebno venomer dodatno izobraževati.

V podjetju so štirje zaposleni, prav jim pride tudi pomoč študentov. Prednost za stranke predstavljajo predvsem v tem, da se trudijo za pravilen odnos in si vzamejo čas za stranko. Stranka lahko pokliče in pride, ko potrebuje nasvet in pomoč, kar je pri takšni storitvi velikega pomena za zadovoljstvo.

Dobre računovodske storitve potrebuje vsako podjetje, tudi slikopleskarska podjetja so stranke, ki potrebujejo dobre računovodje za vodenje poslovnih knjig. Prav za vse pa je pomembno, da živimo v dobro zgrajenih in kvalitetnih prostorih.

Če želite prebeliti  kuhinjo, spalnice in ostale prostore potem boste med spodnjimi kvalitetnimi slikopleskarji zagotovo izbrali tistega, ki bo v vašem domu pričaral nov videz s kvalitetno izbiro materialov ter storitvijo, s katero boste še dolgo časa zadovoljni.

Slikopleskarstvo Darko Matkovič s.p., Ljubljana

Zagotovo pri izbiri slikopleskarja največ  velja zagotovilo, da je nekdo zadovoljen ter da je delo opravljeno kvalitetno in v dogovorjenem roku. Pomembno je izpolniti želje strank ter seveda za seboj ustrezno počistiti.

Ker je bil oče slikopleskar je Darko že od malih nog vedel, kaj želi postati. Ker ima izredno dober občutek za ujemanje barv, lahko strankam natančno svetuje, katero barvo je potrebno izbrati za določen prostor. V tem poklicu je profesionalno že 20 let. Pomaga mu sodeavec, sodeluje pa tudi z različnimi kooperanti, če je to ptorebno.

Sam zase pove, da je pri delu zelo natančen, vendar je to v takšnem poklicu zelo velika prednost. Dokler sam s končnim izdelkom ni zadovoljen, bo vedno iskal boljše rešitve. Rad uporablja kvalitetne materiale in najraje dela s slovenskim materialom. Priporoča Jupol, ki je zdravju neoporečna barva in izredno visoke kakovosti. Za notranje bivanjske prostore je velikega pomena, da se uporabljajo kvalitetni materiali.

Ljudem velikokrat svetuje, naj osvežijo svoje stanovanje in naj jih redno belijo, saj je to tudi dezinfekcija prostora. Priporoča, da se kuhinje belijo na dve do tri leta, ostali prostori pa na tri do štiri leta. Zagotovo je velik poznavalec in zna svetovati, zato boste z njim izbrali pravega mojstra.

GS-MS, Salim Garankić s.p., Ljubljana

Preden začnejo z izvajanjem del dobro spozna osebo, za katero bodo opravljali storitev. Veliko dela dobi po priporočilih ostalih zadovoljnih strank. V ekipi ima zaposlene še tri fante.

Njegova zgodba se začne v otroštvu, kjer je že kot fant pomagal stricu. Predvsem je pomagal pri pranju opreme. Ob opazovanju strica je vzljubil ta poklic in se izšolal za zidarja. V Sloveniji je že enajst let in je zadovoljen z delom ter ljudmi. Svoje delo korektno opravi in stoji za njim. Po končanem delu ne puščajo za seboj sledi in vse skrbno počistijo. Predlaga, da se v stanovanjih, kjer so kadilci prebeli na vsaki dve leti, drugje pa na štiri ali pet let.

Kalinero d.o.o., Ljubljana

Ker ponavadi ljudje izberejo po priporočilu, so sami zelo zanesljivi in se držijo dogovorov. Vedno poslušajo strankine želje in točno tako naredijo. Potrebno pa se je tudi znati pogovoriti s stranko in svetovati. Najlažje je dobro delo videti glede na reference, saj se takrat čuti, kateri slikopleskar je resnično dober.

Pri svojem delu so izredno natančni. Dajejo garancijo na zadovoljstvo in stvari držijo tudi deset let. Ko zaključijo z delom, je vse čisto. Pri pleskanju in ostalih delih v prostorih uporabljajo zaščito, da se ne umaže preveč. Ko končajo, je že takoj prisoten boljši občutek v prostoru, saj energija zaokroži in je prostor svež.

Lastnik je že kot srednješolec  med vikendi in ob popoldnevih pomagal slikopleskarskemu mojstru, da je nekaj zaslužil. Všeč mu je bilo, ko ga je mojster pohvalil, da dobro dela. Vsake stvari, ki se je loti, jo želi tudi opraviti na najboljši možen način.

S svojimi strankami še po končanem delu ostane v stikih preko elektronske pošte.  Po končani storitvi po letu ali dveh pošlje tudi ankete zadovoljstva . Priporoča osvežitev prostorov, kjer so manjši otroci na štiri leta. Na splošno pa je cikel beljenja nekje okoli sedem let. Vse dodatne informacije najdete tudi na spletni strani https://www.kalinero.si/.

MS storitve d.o.o., Ljubljana

Prijeten gospod Jože pove da je začel svojo zgodbo v slikopleskarstvu, ko je sam iskal izvajalce, ki jih je potreboval za svoje prostore in jih ni našel. Zaradi tega je leta 2008 odprl svoje podjetje.

Opravljajo slikopleskarska dela, zaključna dela v gradbeništvu, gips plošče. Trenutno je zaposlenih pet ljudi. Vsaki stranki delajo natačno tako, kot če bi bil sam na njenem mestu in bi delal zase. Vedno opravijo delo kvalitetno in po željah stranke. Za seboj počistijo in stranke so vedno zadovoljne.

Največ dela dobijo zaradi referenc že opravljenega dela. Znajo dobro svetovati strankam in nudijo dobro tehnično podporo. Vedno pravočasno dokončajo posel. Delo opravijo kvalitetno in so natančni.

S skupina d.o.o., Ljubljana

Kvalitetni materiali so zagotovilo za dober izdelek. Prostore pa je ptorebno tudi dobro zaščititi. Za seboj vedno pustijo čisto. Že v roku enega tedna se oglasijo pri stranki in naredijo izmere. Držijo se dogovorjenega termina.

Lastnik je po stroki gradbeni tehnik, ki je končal 6. Stopnjo v podjetju Zaris. Venomer se izobražuje tudi v STO, v Avstriji. Za ustanovitev svoje firme se je odločil po naključju. Ker v takratni službi ni bil zadovoljen s plačilom je ob delu opravljal gradbena dela. S tem je bil zadovoljen in je videl priložnost na samostojni poti. Svoje delo rad opravlja in hodi v službo z nasmeškom. Zaposlenih ima šest fantov že pet let, vse od kar je odprl podjetje. V ekipi je potrebno delati kolegialno, mora biti spoštljiv odnos tudi pri reševanju problemov. Posebni so zaradi tega, ker so pri delu kvalitetni, niso pa najcenejši. Stranki ponudijo sistem in po njem delujejo. Garancijo na slikopleskarska dela imajo pet let, na fasaderska pa deset let.

Blesk 2 d.o.o., Ribnica

Pri delu so fleksibilni in kvalitetni. Odlikuje jih točnost in natančnost. Pridejo na ogled in naslednji dan že pripravijo ponudbo. So družinsko podjetje z 20 – letno tradicijo. Po smrti očeta je moral prevzeti firmo.

Opravljajo fasaderska in slikopleskarska dela. Pri čiščenju stavb delo organizira mama. Delajo toplotne izolacijske fasade in prezračevalne fasade. Že od majhnega je bil poleg. Prvo delo, ki mu ga je zaupal oče je bilo brušenje sten. Dokončal je študij organizacije in menedžmenta. Prej je v podjetju pridobival posle in organiziral delo, sodeloval je tudi pri obračunih. Danes ima zaposleno računovodkinjo. Trenutno ima zaposlenih 23 ljudi. Posebni so po tem, da gre za družinsko podjetje, pri delu so vztrajni. Zaposleni se redno udeležujejo izobraževanj. Ko dokončajo objekt ni reklamacij. Dajo garancijo na fasade od sedem do deset let, na slikopleskarska dela pa dajo od treh do petih let garancije.

Sebastjan Batič s.p., Ajdovščina

Pove, da so zelo pomembne reference strank, pri katerih so delali. Trenutno so štirje zaposleni. Delajo fasade na manjših hišah in beljenje manjših objektov. Preden izdela predračun, se s stranko pogovori. V dveh do treh dneh spišejo načrt. Nato se naredi fiksna ponudba, vse ostalo pa naredi naknadno, da se naredi predračun na ključ.

Sebastijan kot šef tudi dela na objektih. Samostojen podjetnik je že štiri leta. Prej je imel obrt oče, ki je že v pokoju. Oče mu pri delo pomaga z nasveti, dela pa tudi kot cenilec. Pravi, da je delo zanimivo. Če si dosleden in priden pri delu, se da tudi zaslužiti in fizično delo ga ne moti. Od drugih se razlikuje po doslednosti in kvaliteti izvedbe.  Zaposleni so pri delu zelo dosledni, pridno in natančno opravljajo svoje delo ter vedno sodelujejo kot ekipa. Pravi, da se resnično trudijo, da delo opravijo kvalitetno, kar je zagotovo tudi najboljša reklama za naprej. Celotna ekipa je zelo mlada in dobro opravljeno delo jih žene naprej.

Komentiraj prispevek

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*