Za večji obisk na strani potrebujete optimizacijo spletne strani



Imate spletno stran, na kateri prodajate izdelke, za katere veste, da bi se lahko zelo dobro prodajali in bi posledično lahko zelo dobro zaslužili, ampak sploh nimate nobenega kupca? V takem primeru se morate najprej vprašati, kolikšen imate obisk na spletni strani.

V kolikor tega ne veste, potem si morate vsekakor najprej namestiti Google Analitisc, s pomočjo katerega dobite ta podatek in še marsikaterega zraven. Ampak vsekakor, če sploh ne dobite nobenega povpraševanja, potem je krivo v prvi vrsti to, da vaše strani nihče ne najde, torej potrebujete optimiziranje spletne strani. Optimizacija spletnih strani namreč poskrbi v prvi vrsti za to, da vašo spletno stran sploh kdo najde pod ključnimi besedami. Seveda se optimiziranje spletne strani, če le izberete pravega ponudnika, ne usmeri na malo iskane ključne besede, temveč se optimiziranje spletne strani osredotoči na tiste, ki so za vas najbolj primerne. Kako izbrati pravega ponudnika, pa žal velikokrat ravno cena razkrije. Šele ko bo optimiziranje spletne strani prineslo rezultate, pa bo vaša stran vidna, dobili boste povpraševanja in tudi imeli prodajo.

optimizacija spletnih strani

Seveda, kako uspešna bo vaša prodaja in tudi koliko povpraševanja boste dobili, je v prvi vrsti odvisno od tega, kako imate postavljeno poslovno politiko in kako dober prodajalec ste, torej vam na tem koraku optimizacija spletnih strani prav nič ne pomaga. Optimizacija spletnih strani pa se mora v prvi vrsti usmeriti na uredite on site dela in šele ko je le – te urejen, pride na vrsto off site del. Načeloma pri on site delu naročnik še vedno sodeluje s podjetjem, pri katerem se optimizacija spletnih strani ureja, saj mora sam pomagati pri pisanju vsebine, ker je na področju prodaje svojih izdelkov zagotovo najbolj primeren – ima največ znanja in tudi izkušenj. Pri tehničnem delu on site optimizacije pa lahko sodeluje bodisi naročnik sam ali pa podjetje, ki je delalo spletno stran. Seveda se to dela vse po navodilih podjetja, pri katerem se izvaja optimizacija spletnih strani.

Off site optimizacija spletnih strani pa se izvaja povsem samostojno na strani izvajalca in ravno ta del optimizacije je po navadi najdaljši, saj je zaradi novih pravil Googla ni možno izvajati hitro. Zato je vsekakor najbolje, da se optimizacija spletnih strani naroči kar takoj, ko imate stran narejeno in ne šele takrat, ko ste porabili že vse svoje prihranke in si ne morete privoščiti niti dodatnega evra stroškov. Zagotovo pa je še najboljša opcija ta, da se optimizacija spletnih strani naroči pri istem podjetju skupaj z izdelavo strani. Kot prvo praviloma lahko zaradi večjega naročila računate na popust, hkrati pa podjetje že pri sami izdelavi upošteva pravila on site optimizacije.

Tako boste prišli ceneje skozi, pa tudi optimizacija spletnih strani bo potekala veliko hitreje. Hkrati tudi ne boste imeli težav s komuniciranjem med programerjem in optimizerjem, kar vam bo vsekakor prikrajšalo ogromno živcev, pogajati se vam ne bo treba in morda se boste izognili tudi dodatnim stroškom, ki bi vam jih znal zaračunati programer. Ti stroški namreč znajo biti tudi kar visoki.

Komentiraj prispevek

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*