“Približno 89 % potrošnikov, ki so prejeli promocijski izdelek v zadnjih dveh letih, se lahko spomni oglaševalca, ki jim je izdelek podaril.”
Trenutno je uporaba športnih izdelkov za promocijo ena izmed priljubljenih športnih marketinških taktik. Ta pa se ne uporablja samo v športni industriji, pač pa jo uporabljajo tudi športne ekipe, klubi, blagovne znamke, podjetja, organizacije, poslovanja, šole, verski organi, dobrodelne organizacije itd. Trenutni trend pravzaprav kaže, da se podjetja zavedajo prednosti uporabe blaga, označenega z blagovnimi znamkami, personaliziranih daril in poslovnih daril kot praktičnega trženjskega orodja za doseganje ciljev blagovne znamke in poslovnih ciljev.
Izdelki promocijskega materiala so priljubljeni in jih je mogoče najti v skoraj vsakem gospodinjstvu, pri čemer velja, da 8 od 10 potrošnikov poseduje vsaj en izdelek, ki je označen z blagovno znamko.
S tem razlogom blagovne znamke in podjetja uporabljajo športne artikle, označene z blagovno znamko za promocijo. Z njimi namreč lahko povečajo izpostavljenost blagovne znamke, spodbujajo prodajo, povečajo konverzije in kar je najpomembneje, posredujejo sporočilo občinstvu. Zato berite dalje, če želite izvedeti več o prednostih teh izdelkov v članku “Kako uporabiti športne izdelke kot promocijska darila za povečanje prepoznavnosti vaše blagovne znamke“:
- Kaj so športni izdelki?
- Kaj je športni marketing ali športno trženje?
- Najboljši športni izdelki kot promocijska darila?
- Kako uporabiti športne izdelke kot promocijska darila za trženje vaše blagovne znamke?
- Najboljše ideje za izbiro izdelkov promocijskega materiala za športne dogodke?
Kaj so športni izdelki?
Športni izdelki so razdeljeni v dve kategoriji: osnovni izdelki in dodatki izdelkov. Osnovni izdelki se običajno nanašajo na sam športni dogodek, tekmovanje ali igro. Nasprotno pa se dodatki izdelkov nanašajo na blago ali storitve, povezane z osnovnimi izdelki, kot so trgovske, gostinske in informacijske storitve. Dandanes je uporaba blaga, označenega z blagovnimi znamkami kot športnih izdelkov, priljubljen trend, ki se je izkazal za učinkovito oglaševalsko strategijo in marketinško taktiko.
Športni izdelki so orodja, materiali, oblačila in oprema, ki jih športniki in gledalci uporabljajo za tekmovanje v športu. Igralci niso samo profesionalni športniki, ampak vsak posameznik, ki se ukvarja s športom na različnih lokacijah, kot so dom, pisarna, šole, parki itd. Gledalci pa niso samo navijači, pač pa se termin nanaša na splošno občinstvo ali javnost. Športni izdelki so torej izdelki ali storitve, ki so namenjeni uporabi, hkrati pa prinašajo koristi športnim udeležencem, gledalcem ali sponzorjem.
Kaj je športni marketing ali športno trženje?
Športno trženje je preprosto povedano uporaba športne dejavnosti za trženje izdelkov. Vključuje specifično in strateško trženje nešportnih in s športom povezanih izdelkov, storitev, osebnosti, dogodkov, dejavnosti, akcij, strategij in podob športnikov in športnih ekip prek storitev, sponzorstva, partnerstva ali neposrednega trženja. Uporaba blaga, označenega z blagovnimi znamkami, in drugih športnih izdelkov promocijskega materiala je priljubljena taktika v športnem marketingu. Ta namreč omogoča blagovnim znamkam, da promovirajo neposredno ciljnemu občinstvu in izstopajo na subtilen, a prepričljiv način.
Športna dejavnost je izdelek, ki je na voljo javnosti in končnim potrošnikom ter se lahko uporablja za promocijo blagovne znamke. Danes je zaradi zasičenosti vsebine in oglasov preko digitalnega in tradicionalnega trženja težje doseči potrošnike ali ciljno občinstvo kot prej. Da bi učinkoviteje pritegnili zanimanje občinstva, se zato uporabljajo boljše oglaševalske taktike. Eno izmed njih je športno trženje.
Najboljši športni izdelki kot promocijska darila?
Športni izdelki kot promocijski material so športni artikli ali športni izdelki po meri, označeni ali opremljeni po meri z logotipom, sporočilom, dizajnom ali vizualnimi elementi. Navadno ustvarijo pozitiven in trajen vtis v mislih vaših prejemnikov, zaradi česar ti postanejo zagovorniki oziroma promotorji vaše blagovne znamke, kjer koli se vaš izdelek uporablja ali nosi. S tem se poveča vidnost vaše blagovne na obsežnejša področja kot tudi vaša digitalna prisotnost, saj je dobro znano dejstvo, da izdelki promocijskega materiala spodbujajo pogovore v družbenih medijih.
Zato morate izbrati najboljše športne izdelke kot promocijski material, ki naj so visoke kakovosti in priljubljene med vašim ciljnim občinstvom. Nekateri najboljši športni izdelki za promocijska in poslovna darila so športna oblačila, kot so športne majice, srajce, jakne, puloverji, trenirke, pajkice, kape, bandane itd. Kot dodatki k športnim izdelkom štejejo tudi izdelki, kot so flaške za vodo, nogavice, športni trakovi, sončna očala, torbe okoli pasu, športne torbe, potovalne torbe, pahljače itd., in športni artikli, kot so stadionski rogovi, piščalke, nogometne žoge, košarkarske žoge, frizbiji, podloge za stadione, skakalne vrvi, podloge za jogo itd.
Kako uporabiti športne izdelke kot promocijska darila za trženje vaše blagovne znamke?
Šport je odličen povezovalec, ki sega onkraj kulture, izobrazbe, socialnoekonomskega statusa, vere, spola in še več. Blagovne znamke vlagajo v sponzorstvo, izdelke športnih ekip in poceni športne izdelke promocijskega materiala, da dosežejo svojo ciljno skupino iz različnih okolij in pretvorijo gledalce in navijače v potencialne stranke in sčasoma kupce. Zato lahko uporaba športnih izdelkov za promocijo zažene ali okrepi kampanjo, poveča angažiranost in poveča vidnost in prepoznavnost blagovne znamke na področjih, kjer še niste znani.
Dobra lastnost uspešnega športnega trženja je običajno neomajno osredotočenost na angažiranost in pristne konverzije. Športni izdelki, ki se uporabljajo, kot promocijska darila zagotavljajo dosledno in daljšo izpostavljenost, saj se njihov doseg ne konča na športnem dogodku, pač pa se uporabljajo tudi naknadno. Zato lahko kot blagovna znamka izkoristite zvestobo potrošnikov za spodbujanje prepoznavnosti blagovne znamke in doseganje ciljev konverzije z najboljšimi športnimi izdelki promocijskega materiala, ki bi jih cenili ljubitelji športa in javnost, vključno z vašo ciljno skupino. Na ta način lahko na dolgi rok pustite trajen učinek, saj večina prejemnikov športnih izdelkov ne zavrže, pač pa jih deli naprej, ko jih več ne uporabljajo.
Navijači se identificirajo s svojimi najljubšimi športniki, športnimi ekipami in športnimi dejavnostmi ter blagovnimi znamkami, ki se identificirajo z njihovimi športnimi interesi. Zato lahko pustite pozitiven pečat v mislih navijačev tako, da povečate zvestobo potrošnikov s priporočili izdelkov, darili ali prodajo športnih izdelkov blagovnih znamk. Zaradi zvestobe navijačev so dandanes športni izdelki po meri in športno trženje na splošno praktična, donosna in uspešna tržna taktika za blagovne znamke in podjetja.
Najboljše ideje za izbiro izdelkov promocijskega materiala za športne dogodke?
Ne glede na to, ali gre za športno dejavnost v zaprtih prostorih ali na prostem na različnih lokacijah, kot so stadioni, igrišča, parki, šole itd., šport običajno privabi veliko množico navijačev in gledalcev. Vaše potencialne stranke, kupci in včasih partnerji ali vlagatelji so navadno v tej množici. Zato morate izvajati strategije športnega trženja, kot je uporaba izdelkov športnih ekip, označenih z blagovno znamko, prek sponzorstva in učinkovitih, a poceni športnih izdelkov, ki se uporabljajo za promocijo, da vzbudite njihovo zanimanje in okrepite, ali povečate izpostavljenost blagovne znamke. Ti izdelki, označeni z blagovno znamko, se običajno delijo kot darila na teh dogodkih.
Množična promocijska darila so odlična pri privabljanju, pozivanju in zagotavljanju novih strank, obenem pa so odlično orodje, s katerimi obdržimo obstoječe stranke. Spodaj so navedeni najboljši športni izdelki za promocijo, s katerimi bo vaša prisotnost na športnih prireditvah postala znana: košarkarske žoge, nogometne žoge, žoge za bejzbol, napihljive žoge za plažo, brisače za reli, sedežne podloge za stadione, pomponi, stadionski rogovi, piščalke, kape, brisače za obraz, športne majice, kravji zvonci, flaške za vodo, hladilne brisače, bandane, sončna očala in dežniki.
Skoraj vsi imajo radi darila ali promocijske izdelke, še posebej, če so ti premišljeni, praktični in dragoceni. Prav tako lahko športne izdelke delite kot nenavadna poslovna darila, ki bi se vašim strankam in partnerjem zdela osvežilna. Zato morate pred športnim dogodkom skrbno pretehtati izbiro artiklov za promocijo in se odločiti za tiste, ki bodo izpolnili pričakovanja vaše blagovne znamke glede na vaš proračun. Navadno se morate odločiti o dizajnu in barvi izdelka ter zagotoviti, da boste darovali promocijska darila visoke kakovosti ter se s tem izognili negativnim povratnim informacijam prejemnikov in uporabnikov.
Če povzamemo je članek razkril vpoglede v športne izdelke in poudaril prednosti, ki jih lahko uživate od te stroškovno učinkovite marketinške taktike. Zato razmislite o uporabi teh poceni športnih izdelkov kot najboljših promocijskih daril za doseganje uresničljivih oglaševalskih ciljev svoje blagovne znamke, kot je povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, vidnosti in ugleda. V zameno bodo namreč ti športni izdelki po meri prispevali k odličnim konverzijam in profitu za vaše podjetje.