Velika večina ljudi je že nakupovala prek spleta. Tisti, ki še niso, pa se verjetno že spogledujejo s tem načinom nakupovanja. Spletne trgovine imajo kar nekaj prednosti, ki pa so povezane z našim načinom življenja.
Spletna trgovina z oblačili nudi v veliko primerih ugodnejše cene oblačil kot fizična trgovina. Imajo tudi ogromno akcijskih artiklov ter oddelek za outlet, kjer so cene še posebej nizke. Lažje tudi pridemo do oblačil priznanih svetovnih oblikovalcev in če je zraven še znakec za popust, se lažje in hitreje odločimo za nakup. Dodaten strošek predstavlja plačilo poštnine, vendar pa to pokrije prihranek na gorivu ter parkirninah. Velikokrat se nimamo časa odpraviti do trgovine in prebrskati ponudbo, spletna trgovina z oblačili pa je ponavadi zasnovana tako, da ima kar nekaj kategorij ter podkategorij in že samo z nekaj kliki pridemo do želenega izdelka. Velikokrat se tudi zgodi, da so določeni artikli na voljo le preko spleta in tudi hitreje kot v fizičnih trgovinah. Tako smo lahko modni in unikatni že po nekaj klikih. Spletna trgovina z oblačili nudi tudi to prednost, da nam ni potrebno čakati v vrsti in se prebijati po trgovini z vozičkom ali polnim naročjem oblačil, katerih si ne upamo odložiti, saj bi nam jih takoj nekdo drug vzel. Spletno nakupovanje je tako bolj udobno, saj se nam nikamor ne mudi, ponudba pa je vedno urejena. Tudi z vračili artiklov ponavadi ni težav, saj skoraj vse spletne trgovine nudijo sedem dni za vračilo izdelka brez navajanja razloga.
Spletna trgovina z oblačili je privlačna zaradi pomanjkanja časa in zato je njena največja prednost, da je odprta non-stop. V vsakem trenutku lahko brskamo po artiklih in preverjamo cene. Nikamor se ne rabimo odpraviti, iskati parkirišče ter se prebijati skozi gnečo. Zaradi nižjih stroškov obratovanja pa so tudi izdelki cenejši, kar je največkrat glavni razlog za nakup.
Dobra, oziroma uspešna, spletna trgovina z oblačili ima ponavadi privlačen izgled. Kar je v fizični trgovini izložba, je na spletu prva stran spletne trgovine. Mora biti zanimiva, drugačna in pritegniti kupca da si ogleda tudi »notranjost« trgovine. Ponavadi so tu najbolj priljubljeni ali najboljši artikli, velikokrat pa tudi akcijska ponudba.
Spletna trgovina z oblačili pa mora biti tudi prijazna uporabniku. To pomeni, da je preprosta za uporabo, pregledna in ima čim manj klikov do zaključka nakupa, da ne odvrne kupcev zaradi zapletenosti. Kar nekaj spletnih strani pa zdaj uporablja aplikacijo, kjer se ob izbiri nekega izdelka pokažejo še dodatki za kupljen izdelek ali ujemajoči izdelki. Spletna trgovina z oblačili ponavadi zraven ponudi ujemajoče čevlje ali nakit ter torbice. Največji prednosti nakupovanja preko spleta sta, da je košarica vedno dovolj velika in sploh ni težka ter da nimamo slabe vesti pri opravljenem nakupu. To pa zato, ker nam dejansko ni potrebno dati nikomur kartice, če plačamo ob dostavi pa se tolažimo s cenovno ugodnim nakupom, saj je bil izdelek v akciji. Na trgu je že ogromno takšnih spletnih strani. Za svojo promocijo skrbijo preko družbenih omrežij, kjer najdemo ogromno sponzoriranih oglasov. Velikokrat pa nas pritegnejo tudi zaradi kakšne nagradne igre. To je vedno dobra motivacija za ogled in tudi kakšen majhen nakup.
Spletna trgovina z oblačili nudi sodoben pristop k nakupovanju in nam zaradi enostavnosti uporabe ter nakupa omogoča prihranek časa, denarja in potrpljenja.