Sodobno podjetništvo teži k kar največji funkcionalnosti dela in prilagodljivosti. Si želite, da bi lahko delali kadarkoli in kjerkoli? Pri tem vam lahko pomaga virtualna pisarna – najbolj praktičen in moderen način vodenja svojega podjetja. Z njeno pomočjo boste kar najbolj prilagodljivi, mobilni in ažurni – to pa so tudi glavni razlogi, da se vse več sodobnih podjetnikov odloča za takšen, novodobni način poslovanja. Virtualna pisarna je primerna za vse tiste posameznike, ki iz takšnih ali drugačnih razlogov ne želite ali ne morete imeti sedeža podjetja na svojem domačem naslovu. S pomočjo virtualne pisarne boste svoj sedež na novo registrirali ali prenesli v podjetniški center, v okviru katerega deluje tudi coworking prostor MP hub, še ena izjemna priložnost za doseganje odličnih poslovnih rezultatov in napredka.
Kaj je virtualna pisarna?
Ne, virtualna pisarna še zdaleč ni nek prostor tam nekje v oblakih – dejansko gre za poslovno pisarno MP poslovne storitve d.o.o. v Ljubljani, ki podjetnikom omogoča dovoljenje za poslovanje na njihovem naslovu, poleg tega pa lahko na njihovi SPOT točki na novo odprete podjetje ali spremenite obstoječi sedež podjetja.
Kaj torej najem virtualne pisarne pomeni za vas? Kot poslovnež ali nekdo, ki v kratkem namerava odpreti podjetje, verjetno veste, da za opravljanje dejavnosti potrebujete poslovni naslov – ne glede na to, ali boste svoje delo na naslovu sploh opravljali ali poslovne prostore redno uporabljali. Slednje je lahko, sploh za podjetnike na začetku svoje poslovne poti, izjemno velik strošek. Glavna prednost, ki vam jo prinaša ta novodobni način poslovanja, je, da vam za registracijo podjetja ni treba najeti fizične pisarne – le zato, da boste pridobili poslovni naslov. Na takšen način bistveno znižate stroške, vi pa postanete bolj mobilni – delate lahko namreč kjerkoli in kadarkoli, v pisarno pa pridete le takrat, ko je to res potrebno.
Sicer pa so vam v virtualni pisarni podjetja MP poslovne storitve d.o.o. na voljo tudi popolnoma novi prostori ter konferenčna soba, ki sprejme do 10 ljudi. Te lahko uporabljate, kadar imate sestanke ali različna poslovna srečanja.
Kdo naj se odloči za najem virtualne pisarne?
Verjetno se sprašujete, ali ste vi oziroma vaše podjetje primeren kandidat za najem virtualne pisarne. Za poslovni naslov v reprezentativni poslovni stavbi, z vsemi potrebnimi dovoljenji se v prvi vrsti odločajo vsi tisti poslovneži, ki:
- nimajo možnosti prijave poslovnega naslova na lokaciji, kjer imajo sicer svoje poslovne pisarne in opravljajo delo,
- vsaj trenutno nimajo potrebe po klasičnih poslovnih prostorih,
- njihovi delavci opravljajo delo od doma ali pa posel vodijo sami, zato jim klasična pisarna ne koristi,
- večino dela opravijo na terenu ali na poti, zato stalnih poslovnih prostorov ne potrebujejo,
- so šele odprli podjetje ali so na začetku svoje poslovne poti, zato jim zmanjšanje stroškov pride še kako prav.
V virtualni pisarni so dobrodošli vsi, vendar pa pri podjetju MP poslovne storitve d.o.o. pazijo, da prostore najemajo le tisti poslovneži, ki poslujejo pošteno in transparentno ter nimajo blokad na bančnih računih, saj je prav zadnje izjemno pomembno za ugled pisarne in vseh tistih, ki delujejo v okviru nje. Številna podjetja, ki so že dolga leta člani virtualne pisarne, se lahko pohvalijo tudi z dobro bonitetno oceno.
Najboljše za vaš denar
Virtualna pisarna vam ponuja številne prednosti, ki v sodobnem poslovnem svetu pridejo še kako prav. To so predvsem mobilnost, prilagodljivost in popolna svoboda dela ter organizacije časa. Prav s to mislijo je podjetje MP poslovne storitve d.o.o. ustanovilo virtualno pisarno v Ljubljani. Njihova ekipa pa vam zagotavlja najboljšo storitev za vaš denar:
- So izkušena ekipa s kar 15-letnimi izkušnjami, njihove storitve pa uporablja že preko 1000 zadovoljnih strank. Njihove glavne naloge zajemajo strokovno svetovanje, pomoč pri mreženju in poslovnem povezovanju podjetij med seboj ter zagotavljanje vrhunskih prostorov za poslovno uporabo. Vsako stranko obravnavajo individualno in tako v celoti zadovoljijo najrazličnejšim potrebam.
- Njihova glavna aduta sta hitrost in odzivnost. Pri njih boste lahko namreč uredili vse na enem mestu – imajo SPOT točko, na kateri lahko ob podpisu pogodbe popolnoma brezplačno ustanovite še svoj s.p. ali d.o.o. Ob enem pa lahko vsi tisti, ki sedež podjetja že imate, le tega prenesete na virtualno pisarno.
- Virtualna pisarna ni zgolj poslovni prostor, pač pa ljudje, ki držijo skupaj in si med sabo pomagajo. Njihovi strokovnjaki imajo zelo široko paleto znanj s področij razvoja poslovnih idej, ustanovitve različnih oblik podjetij, obdavčitve, zaposlovanja ter pravnega področja. S svojimi pametnimi nasveti vam pomagajo rasti.
Poslujte pametno
Odprtje lastnega podjetja za novopečenega podjetnika predstavlja velik in izjemno pomemben korak. Gre za pomembno življenjsko odločitev, pri kateri je potrebno upoštevati številne korake. Med njimi je tudi izbira poslovnega naslova. Ta mora biti še kako premišljena, saj močno vpliva na delovanje podjetja na dolgi rok, višino nastalih stroškov in samo organiziranost ter optimiziran način poslovanja.
Če si želite olajšati vodenje podjetja in si zagotoviti pomembno možnost dela kjerkoli in kadarkoli, se odločite za najem, ki vam ga nudi virtualna pisarna – hitro in strokovno registracijo poslovnega naslova ob ustanovitvi podjetja ali spremembo tega. Čas je, da stopite na pot modernega poslovanja in si zagotovite kar najboljše rezultate – dovolite, da vam pri tem pomaga virtualna pisarna.