Stopimo skupaj in ustvarimo podjetniško povezano, pošteno, iskreno Slovenijo



Stopimo skupaj, podajmo si roke in ustvarimo skupaj podjetniško povezano, pošteno, iskreno Slovenijo na temeljih WIN WIN marketinga, na temeljih povezovanja, skupne rasti in uspehov vseh udeleženih

(opis dogodka in pogled udeleženke (Ide Rožman) na seminar WIN WIN marketing s Petro Škarjo kot promotorko in Tomažem Gorcem kot organizatorjem seminarja v soboto 24. oktobra 2015 v Trebnjem)

Življenje samo nam potrjuje, da so spremembe edina stalnica v življenju. Tako se čez celotno zgodovino življenja spreminjajo tudi pristopi na trgu prodaje in ponudbe.

Bila sem presrečna, ko sem preko Petrinih e-novičk prišla do obvestila o organizaciji seminarja. Organizator Tomaž Gorec je poslal še dodatna opozorila, da ga lahko pokličemo, če se ne bomo znašli v Trebnjem. Bilo je zanimivo, ko sem se ustavila pred prostori bivše poznane trebanjske diskoteke »Africa«. Poklicala sem Tomaža po mobitelu in mu povedala, kje sem. Pa mi Tomaž odgovori:«Samo parkirajte in pridite v 1. nadstropje«. Torej, mi je bil ta seminar resnično namenjen.

WIN WIN marketing
WIN WIN marketing

V dvorani se nas je zbralo kar lepo število udeležencev in udeleženk. Nekateri so že podjetniki in podjetnice, nekateri razmišljamo o tem ali pa smo že blizu realizacije svojih sanj in želja. Vsem nam pa je skupno to, da želimo delovati v tem svetu pošteno, iskreno, sodelovalno, brez zaznave medsebojne konkurence in da vsi skupaj od tega nekaj tudi imamo, vključno z zadovoljnimi uporabniki oz. kupci naših storitev.

Ko sem prvič slišala za izraz WIN WIN marketing, mi je zvenelo moderno, nisem pa takrat dojela rezultatov izraza WIN WIN marketing. Vendar je to čisto enostavno. Pomagamo drug drugemu na prepoznavnosti naše dejavnosti na trgu prodaje s tem, da drug drugemu naredimo brezplačno uslugo v različnih oblikah in v zameno dobimo drugo storitev in tako pride do končnega produkta ali oblikovanja storitve, ki čakata na zadovoljnega kupca in oba imata korist, eden prodajo, drug promocijo.

Petra nam je na iskren, pošten, odprt način predstavila svoje dosedanje izkušnje, svoja iskanja poti v podjetništvu. Tako je na tej poti spoznala WIN WIN marketing in nam ga na svojih praktičnih primerih tudi opisala in dobila dokaze, da to na njenem poslovnem področju deluje in to zelo uspešno. Ljudje si namreč želijo sodelovanja. S tovrstnim sodelovanjem se oblikuje tudi veliko pozitivne energije, ki je potem temelj za realizacijo novih poslovnih izzivov v podjetništvu.

Vse, kar smo pridobili iz Petrinega predavanja, lahko priredimo svoji dejavnosti, aktivnostim, v končni fazi na mnogih področjih življenja. Zato vam svetujem, da pridete poslušat njena izobraževanja, ki so resnično polna optimizma, srčnosti in želje pomagati aktivirati prebujenje v vas samih in nakupa njenih knjig. Ko piše srce, se to začuti. Ko bralec bere vsebino, s tem nehote prebudi pisatelj v bralcu njegovo srce in začne spontano »brskat« po sebi, iskat rešitve in jih je sposoben potem tudi najti in uspešno realizirati na poslovni, kot tudi privatni poti življenja.

Tako širimo in spreminjamo naše koncepte razmišljanja. Osnovno načelo je pošteno, iskreno, srčno sodelovanje. Posledično bo to pripeljalo do zavedanja, da je človek najvišja vrednota in da si konkurenčno tržišče z izkoriščanjem delovne sile sami sebi koplje jamo na dolgi rok. Zakaj? Mi smo tisti, ki postavljamo časovne termine. Torej je čas relativen in lahko ga obrnemo v dobro vseh ljudi, ne samo elite, ki služi na račun »sodobnega stresnega zasužnjevanja«. Ob zadnji uri tega popotovanja bomo tako ostali sami in takrat se bo zavrtel naš film nazaj. Ali smo naredili vse dobro, kaj bi spremenili, ko bi se še enkrat rodili? Takrat povratka nazaj ni več. Zato danes razmišljajmo o medsebojnem srčnem sodelovanju, da imamo vsi možnosti dostojnega življenja in da znamo ob delu tudi uživati, se zabavati, biti srečni v krogu svoje družine, prijateljev…, saj je osnovni cilj našega življenja biti ljubljen in ljubiti in čisto nič drugega. Petri sem neizmerno hvaležna za podajo tovrstnega znanja in izkušenj v živo. Verjamem, da je Petrina vizija WIN WIN marketinga na poti zmage. Veliko tovrstnih posameznih zmag se je na ta način tudi že kreiralo.

Posebno mesto pa si zasluži tudi organizator Petrinega seminarja Tomaž Gorec, drugače lastnik podjetja »Gorec d.o.o.«, ki se ukvarja z optimizacijo spletnih strani in različnimi storitvami na področju internetnega marketinga. Tomaž ima svoj blog, piše o zaslužkih z internetom. Tako nam je Tomaž predstavil prednosti optimizacije spletnih strani, kvalitetnega internetnega marketinga, saj posledično to za seboj potegne mnogo večjo prepoznavnost posameznega podjetnika, ki sploh ob zagonu potrebuje največ reklamiranja, da doseže določen prepoznaven renome na tržišču. In optimizacija spletnih strani je ena izmed pomembnih računalniških orodij, da kot podjetnik lahko uspeš in si prepoznaven na trgu. Včasih je bilo oglaševanje vezano samo na tiskane medije, danes je pač internet tisti, ki nas informira o vsem, kar rabimo za svoje življenje ali poslovanje.

In tako tudi Tomaž na svoji podjetniški poti uporablja WIN WIN marketing, v katerem prvo mesto zavzema poštenje, da ni v ospredju osebni interes, temveč zadovoljstvo stranke. Eden izmed njegovih glavnih načel je, da se privošči uspeh drugim, potem smo lahko tudi sami bolj uspešni. Zelo je važno, da si v življenju nikoli ne zapiramo vrat, saj nikoli ne vemo, kdaj bomo to vez potrebovali. In tudi iz izkušenj medsebojnega sodelovanja velja Paretovo načelo (80%/20%), da v primeru, ko smo nekomu storili določeno uslugo, tega ne pozabi 80% oseb in uslugo vrnejo v določenem trenutku ali jo vsaj ne pozabijo. Tako nam je pripovedoval Tomaž. Opisal nam je tudi zanimivo izkušnjo na področju WIN WIN marketinga, ki jo je doživel z Alešem Liscem, avtorjem, predavateljem, marketinškem svetovalcem in direktorjem ene vodilnih zasebnih podjetij na področju izobraževanja, tako v Sloveniji kot tudi za tuje podjetnike. Skozi njuno skupno sodelovanje se je začela odpirati tudi Tomaževa predavateljska vloga. Ker je Tomaž »doma« na področju spletnega marketinga, zna to predstaviti poslušalcem na jasen, zanimiv in razumljiv način. Tako ga lahko razume dvajsetletnik ali pa sedemdesetletnik. In tako nam je preprosto, iskreno opisal svojo podjetniško pot, izkušnje, podal določene nasvete.

Moram priznati, da smo bili že kot poslušalci vpleteni v WIN WIN marketing. Morda se bo vprašal kdo kako, na kakšen način? Vsak izmed nas slušateljev je prejel določena znanja, vedenja, način razmišljanja. Skozi našo nadaljnjo pot v življenju pa se bodo poznali sadovi tovrstnega seminarja in pošteno bo iz naše strani, da bosta sestavni del naše spletne strani.

Zato vsem priporočam njune storitve, ker boste lahko v tem odnosu resnično zadovoljni.

Nekaj besed vam želim povedati o sebi, zakaj sem se odločila, da grem poslušat tovrstni seminar. V letošnjem juniju sem uspešno diplomirala na Višji strokovni šoli B2 v Ljubljani na smeri »organizator socialne mreže«. Ker tovrsten profil ni prepoznaven v slovenski družbi, kar je pokazala tudi moja diplomska naloga, nam v tej nastali situaciji ne preostane nič drugega, da kreiramo samostojno spletno stran, preko katere bo postal tovrsten profil prepoznaven in bo postal zanimiv tudi za različne delodajalce. In vizija je postaviti spletno stran, ki bi se kasneje lahko preoblikovala v socialno platformo, na kateri bi prišli do različnih informacij na enem mestu. Cilj je potem tudi organizirati zavod s kvalitetnim poslovnim načrtom in začeti delovati na socialnem področju na lokalnem, občinskem ali regijskem območju.

Zato ob tej priliki naprošam najprej diplomante smeri organizatorja socialne mreže, in tudi druge profile, ki bi želeli sodelovati v tej smeri, pa mi niso dali kontaktnih podatkov pri izpolnjevanju anketnih vprašalnikov za raziskavo za diplomsko nalogo, naj pošljejo kontaktne podatke na gmail: svetosmslovenije@gmail.com.

Še enkrat hvala Petri in Tomažu za enkratno predstavitev. Kako bi rekli mladi? Sta »the best«!!!

Ida Rožman, org.soc., Medvode

Komentiraj prispevek

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*