Aktiven dopust na morju

Ljudje smo različni. Nekateri na dopustu radi lenarijo, drugi pa smo raje bolj aktivni. Če je le mogoče, preživimo aktiven dopust.

Aktiven dopust na morju - naj bo čisto
Dopust na morju, ki mora biti čisto

Sama si nekako ne predstavljam dopusta na morju brez aktivnosti. Ker se mi enostavno začne mešati od lenarjenja, ležanja in več kot ležiš bolj si len in nazadnje se ti celo v vodo več ne da. Da imam čisto prav, sem se še enkrat prepričala.

Glavnina dopusta bo šele avgusta, zato smo se odločili, da skrajšamo čas s kakšnim vikendom na morju. Nekje v bližini. Tako smo že v petek takoj po službi odšli na morje v Istro.

Aktiven dopust

Kolesa so ostala doma, da ne bo toliko krame za tako malo časa. Ojej!

Superge so seveda obvezna oprema, kot zobna ščetka.

Apartma je bil krasen, v mirnem delu Novigrada in odlično gostilno v bližini, tako da smo se lačni in utrujeni odločili, da gremo tja na večerjo takoj v petek zvečer. Da proslavimo vikend!

Da ne bi!

Saj ne rečem. Ribe so teknile, kozarček vinčka tudi. A porcije so bile gromozanske. In tako grozno okusno je bilo vse skupaj, da sem pospravila čisto vse. Hiša je častila še nekakšne bučne kolačke in seveda, tudi to je bilo potrebno pojesti. Bog ne daj, da bi pustila kakšnega!

Spati s polnim želodcem skorajda ne morem. Zvečer načeloma ne jem, zato na to moj organizem sploh ni pripravljen.

Ko sem se zjutraj zbudila vsa popikana od komarjev, sem bila še bolj utrujena kot prejšnji večer. In lačna!

Najprej sva se odpravila na lov za ribe. Z avtom, seveda. To mi res ni všeč. In jih seveda nabavila preveč. Za kosilo in večerjo. Že ob misli na hrano sem bila sita, sitna in želodec se mi je kar obračal.

Dopust na morju - ne prenažirajmo se
Dopust na morju – ne prenažirajmo se

Kot vidite, zjutraj ni bilo nič z rekreacijo. Nič teka, nič kolesarjenja, nič plavanja. KATASTROFA! Sledil je obvezen zajtrk. Kljub temu, da sem jedla pretežno zelenjavo in sadje sem se spet preveč najedla. Ko smo odhajali na plažo sem se počutila kot balon. A sem si mislila, da se bom razplavala v morju. Ljudje brezskrbno ležijo na vročem soncu, nekateri zapečeni kot sardelce. V senci pa je še dovolj prostora. Tam bo naše mesto. V morju čofotajo otroci, se vozijo po napihljivem toboganu, odrasli plavajo in se namakajo. Nadenem si plavalna očala in hitro v vodo, da malo povadim Kravl.

Da ne bi!

Fuj! Kakšna svinjska voda! V tako umazanem morju še nikoli nisem plavala. Nagravžno!

Aktiven dopust na morju
Dopust na morju

Kljub vsemu  zaplavam. Po dnu sama trava, tal sploh ne vidiš. Na gladini trava, občutek imam, da bom prišla iz vode vsa marogasta in v lišajih. Naredim nekaj zamahov, ampak v taki svinjariji nimam užitka plavati. Poleg tega me nekaj zapeče v levi podplat.

Priplavam do mojega in mu že od daleč maham, da me ne bi potunkal v to svinjarijo. Nevarno se mi približuje zato začnem brcati proti njemu, da bi ga odgnala, on pa zaprepaščeno:

“Ja, kaj si pa spet delala!?”

“Kaj?”

“Vso nogo imaš krvavo!”

Res me nekaj peče na podplatu. Ven grem. Na srečo so na plaži tuši, skoraj obsedeno se drgnem z ledeno mrzlo vodo, ko opazim, da so tla pod menoj vedno bolj krvava. Skušam odplakniti kri in si hitro nataknem japanke. Imam precej globoko rano na stičišču palca s podplatom, ravno na pregibu. Vedno bolj me peče in kri vedno bolj teče. Odšepam do brisač kjer si ranjeno nogo ovijem v manjšo brisačko.

Sranje! Sranje! Sranje! Na kubik! Pa tak vikend!

Ja, če bi imela s seboj kolesa, bi se lepo odpeljala na kakšno primernejšo plažo.

Dopust na morju - aktiven dopust
Dopust na morju – aktiven dopust

Tako je odpadel tudi tek zvečer in naslednje jutro in zvečer pa še naslednji dan. In tako nisem tekla štiri dni zaporedoma, kar je katastrofa in še  zamudila sem dolgi tek in ga bom morala nekako vključiti v ta teden, ko ves čas dežuje. Še sreča, da imam nov MP3, vodoodporen, ha, za v dež, a kaj ko ga še ne znam uporabljati in moram si še naložiti svoje komade. In crknil nam je računalnik. Zaradi strele! Hočem poletje! Brez dežja! Superge! Kolo! Čisto morje! Komaj čakam dopust! Brez lenarjenja! Aktiven! Da se spočijem.

Dopust na morju - hočem čisto vodo
Dopust na morju – hočem čisto vodo

Sicer sva pa na koncu oba ugotovila: lenuharjenje na dopustu ni za naju! Hočeva aktiven dopust in pika!

Vsem skupaj pa polagam na srce:

• ne žrimo ampak jejmo
  • ne ležimo ampak migajmo
  • ne lebdimo v navidezni resničnosti ampak živimo

Sedaj pa hop na zrak! Pa čeprav po vseh štirih.

Preberite si še več o teku, letenju in življenju.

En komentar

1. irena salmič

Jaz sem na morju vedno lačna. Jem neprestano, 5 obrokov je zagotovljenih. Ker pa obožujem ribe -na žaru, marinirane ali konzevirane v soli-, domačo zelenjavo, zgodnje smokve, olivno olje,ovčji ali kozji sir, to hrano lahko ob kozarčku črnega meljem v nedogled.

Komentiraj prispevek

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja