Kako sami sebe dobro poznamo?



Mravljinci, ki sem jih začutila po levi nogi, so me pripravili na obisk splošnega zdravnika. Vsi znaki so kazali isto diagnozo. Išias. Predpisal mi je Olfen gel s katerim sem se mazala po mravljinčastem predelu noge. Uživala sem tablete Naprosyn. Po priporočilu kolegov sem nosila kosmodisk.

Tibetanske vaje

To je ledveni masažni pripomoček, ki ga privežeš na predel križa in ga lahko nosiš podnevi in ponoči. Služi za stimulacijo mišic v ledvenem delu, zmanjša napetost v mišicah, normalizira krvni pretok ter omogoča dodatno toploto. Nisem pozabila na Tibetanske vaje. To so vaje pomlajevanja, vitalnosti, razstrupljevanja. Izvajala sem jih tešče.

Blazino sem si dala na tla poleg postelje, da slučajno ne bi šla mimo nje brez, da jo pozdravim z vajami, ki mi pomagajo, da sem dobila dnevno življenjsko energijo, ki sem jo potrebovala. Začela sem s številko tri na vajo in kmalu prišla do enaindvajset. Prva vaja se mi je zdela najzahtevnejša, ker se stoje z iztegnjenimi rokami in prsti, ki sem jih držala skupaj vrtiš v smeri urinega kazalca. Ta vaja je namenjena ravnovesju energije po telesu. Pri drugi vaji sem ležala na tleh z rokami ob telesu. Tu je poleg vaje pomembno tudi dihanje. Najprej sem vzdihnila, dvignila noge in glavo približala prsim. Ko se spuščamo glavo in noge istočasno izdihnemo.

Tretja vaja je vaja sproščanja. Dihanje je tu še bolj prišlo do izraza, zaradi položaja, ki je lažje dosegljiv od prejšnje vaje. Usedla sem se na pete z vzravnano hrbtenico ter položila obe dlani na ritnici. Med vzdihom sem potiskala počasi glavo in vrat nazaj do tam kot je šlo. Vajo sem zaključila z izdihom ter počasnim premikom glave na prsih. Četrta vaja se imenuje most. Usedla sem se na tla in držala stopala v širini bokov, dlani mi počivajo ob stegnih, glava na prsih. Ob vzdihu sem dvignila telo naprej in gor, glavo pa potisnila nazaj do kamor je bilo mogoče. Nekaj časa sem zadržala dih, nato pa sem se iz položaja mostu ob izdihu usedla v prvotni položaj. Pri peti vaji, ki sem jo sama poimenovala črka V sem na začetku najbolj trpela. Tolažila sem se s tem, da je to zadnja vaja in je najboljše kar lahko naredim za svoje telo. V loku sem iztegnila telo, ki sem ga naslonila na iztegnjene roke in spodvite prste na nogah. Vzdihnila sem, se uprla na roke in noge, visoko dvignila medenico, glavo naslovila na prsi ter zadržala dih. Izdihnila sem ob spustitvi na tla in glavo potisnila nazaj do tja kot je šlo.

Nisem pozabila kaj mi je svetoval zdravnik. Nisem pozabila na njegove besede, da je vsak sam svoj zdravnik. Uspela sem, zdravila jemala kratek čas, ker sem kosmodisk nosila dobrih pol leta, ker sem veliko hodila in telovadila. Najpomembneje pa je, da sem poslušala svoje telo. Narekovalo mi je kaj v določenem trenutku potrebujem. Tudi počitek je bil ključnega pomena, ki je sodeloval v procesu zdravljenja. Če organizem nima dovolj počitka, telo samo poskrbi zanj. Spopadla sem se z mravljinci.

Komentiraj prispevek

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*