Čas za zimske razprodaje 2014

Spet je tukaj tisti čas po novem letu, ko trgovci začnejo z velikimi razprodajami in znižanji. Zimske razprodaje 2014 so se pričele s 6. januarjem in po zakonu lahko trajajo vse do 60 dni, odvisno od posameznega trgovca. Trgovci tekstila in obutve tako ponujajo ogromne popuste, zato je to čas, ko množice spet drvijo v nakupovalne centre in vse skupaj lahko postane še huje kot predbožični nakupi. Tudi sam grem večkrat v trgovine v času zimske razprodaje, saj če nekaj potrebujem se mi zdi, da je vredno počakati do takrat ko cene padejo. Ampak, ali je temu res tako? In ali je vredno po tem, ko smo se vsi »gužvali« po trgovskih centrih že v času Božiča spet izgubljati čas med novo nakupovalno mrzlico? Nekateri bodo odgovorili pritrdilno, spet drugi pa bodo le zmajali z glavo, dejstvo pa je, da so nekateri popusti zares mikavni.

Čas za zimske razprodaje 2014

Tudi če se samo sprehodite skozi nakupovalni center obstaja možnost, da vas bodo ogromni napisi z oznakami popustov premamili, da boste vstopili v prodajalno. Seveda boste pa mogoče pozitivno presenečeni, ko boste ravno v času zimske razprodaje dobili kakšen kos oblačila po ugodni ceni, med zadnjimi kosi. Največkrat se namreč zgodi, da se množice ljudi podajo po nakupih že prvi dan, ko nastopijo zimske razprodaje, kadar pa se sami odločite, da greste malo v »shopping« in končno najdete nekaj za sebe pa ponavadi na koncu ugotovite, da je vaša konfekcijska številka že pošla. To je ena od slabosti razprodaj, saj zaradi velikega števila obiskovalcev običajno zmanjka tistih povprečnih velikosti, ki se že tako najbolj prodajajo. Če pa nosite manjše ali predvsem večje velikosti, potem so zimske razprodaje kot nalašč za vas, saj vedno ostajajo tisti največji kosi oblačil po smešno nizkih cenah. Takrat lahko ponekod dobite dizajnerska oblačila in obutev po veleblagovniški ceni.

Če imate namen nekaj kupiti in ravnate premišljeno, lahko občutno prihranite!

zimske razprodaje 2014Ko sem pred nekaj leti potreboval jakno, sem se že v petek predenj so se zimske razprodaje pričele odpravil malo pobrskati, če bi se sploh našlo kaj kar bi me zanimalo. Na srečo sem našel nekaj takega kot sem si zamislil, cena pa je bila 50 EUR. Ker so jih imeli še kar nekaj na zalogi sem predpostavljal, da jih v dveh dneh ne bodo prodali, zato sem sklenil počakati do ponedeljka, ko so se pričele zimske razprodaje. In splačalo se je! Namesto 50 EUR sem zanjo odštel le 20 EUR. To je bil le en primer kako sem zaradi zimske razprodaje dejansko prihranil, seveda pa bi se našel še kakšen.

Po drugi strani pa se lahko vprašate, ali so ti popusti, ki jih trgovci na razprodajah ponujajo res toliko cenejši od tistih, ki jih dobite na internetu? Internetne trgovine slovijo po tem, da so cene že v osnovi nižje od tistih v fizičnih trgovinah, akcije za določena oblačila in obutev pa se vrstijo vsakodnevno, kar boste opazili, če se naročite na e-novice pri katerem od znanih spletnih trgovin z oblačili ali pa, če pogosto obiskujete takšne spletne strani. Res pa je, da teh oblačil in obutve, ki jo naročite preko spleta ne morete pomeriti. Vsaj pred nakupom ne. Skoraj vse spletne trgovine z oblačili in obutvijo namreč omogočajo vračilo blaga brez dodatnih pojasnil in vračilo denarja ali zamenjavo za drugačno velikost ali artikel.

Znižanja tudi v času ko ni razprodaj so postala stalnica

Zadnja leta, ko se sprehajam po kakšnem nakupovalnem centru, ugotavljam, da praktično ni obdobja v letu, ko vsaj nekaj prodajaln ne bi ponujalo znižanj, raznih akcij ali vsaj dodatnih ugodnosti. Ko se odpravim v katerokoli trgovino z oblačili opažam, da se praktično vedno najde kakšna polica ali obešalnik, kjer je na veliko označen popust. Se sploh še lahko sprehodite skozi trgovski center ne da bi opazili vsaj ene izložbe z ogromnim napisom »popusti« ali »znižanje« ali mogoče »2 za 1« in podobno? Danes trgovci vse bolj stremijo k temu, da prodajo čim več in da jim v skladiščih blago ne leži po poteku sezone. To smo med letom lahko opazili, saj je bilo pri nekaterih ponudnikih predvsem veliko količinskih popustov, ko smo pri nakupu večih izdelkov, cenejšega dobili zastonj. Najsi bodo to zimske razprodaje ali kakšrne koli razprodaje ali znižanja, imejmo v mislih to, da so v resnici le akcije, ki nas, potrošnike spodbujajo k večjim nakupom, saj si marsikdo lahko prizna, da na razprodajah ne kupi le tistega po kar je bil namenjen.

En komentar

  1. Zimske rasprodaje niso več tisto kar so bile nekoč, ko je res veliko ljudi kupovalo na rasprodajah, saj imajo sedaj trgovine skozi kakšne akcije-popuste je pa res, da se lahko v času rasprodaj stvari še dodatno znižajo.
    Dober prispevek!

Komentiraj prispevek

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*