Do vitke postave brez diete



Bližajo se toplejši meseci in s tem višje temperature, kar pomeni, da bomo lahko v omaro pospravili toplejše in debelejše kose oblačil … in končno pokazali malo več gole kože. Pri tem pa zgroženo ugotavljamo, da smo v preteklih mesecih pridobili dodaten kilogram ali dva. Kaj pa sedaj?

Dieta - da ali ne?

Dieta: da ali ne

Mogoče spadate med ljudi, ki se zgrozijo, če samo slišijo besedo dieta? Po telesu vas spreleti srh, koža se vam naježi in vaša prva misel je »odrekanje, odrekanje, odrekanje«. Pred očmi se vam prikažejo podobe vseh slastnih sladic, mamljivih kosilc, prepovedanih večerij in še in še. Po vsem tem razmišljanju je razumljivo, da postanete slabe volje. Radi bi vitko postavo, vseeno pa si ne želite po vsakem obroku seštevati, množiti in deliti zaužite kalorije. Vsekakor obstaja način, da postanete fit na veliko bolj prijazen način.

Hujšanje z vodo

Voda

Pitje vode je preprost, hiter in učinkoviti način s pomočjo katere topimo maščobne blazinice. Zadostna količina vode v telesu preprečuje dehidracijo, koži povrne sijoč lesk, ugodno vpliva na naše zdravje ter v nas ohranja dobro počutje. Za dober začetek dneva mnogi strokovnjaki svetujejo, da še zjutraj na tešče popijemo kozarec ali dva hladne (ne mrzle) vode. Mnoge študije so že dokazale, da kozarec ali dva zaužite vode pred vsakim obrokom privede do zmanjšanje telesne teže brez prisilnega odrekanja. Pozitivni učinki vode so že kar legendarni. Torej pri rednem pitju vode sploh nimamo občutka, da se moramo čemurkoli odpovedati. Tudi slavni se poslužujejo hujšanja s pitjem vode, kateri ponavadi dodajo limono. Limonin sok in voda sta obe naravni sestavini, ki delujeta kot naravni čistilni mehanizem. Prav tako je priporočljivo, da namesto po sokovih in ostalih gaziranih pijačah, sežete po vodi in limoni. Vendar se otrokom odsvetuje pitje vode pred obrokom, saj daje premočan občutek sitosti. Pri hujšanju z vodo bodite pozorni, da skozi ves dan ENAKOMERNO in ZMERNO pijete vodo ter se zraven tega normalno URAVNOTEŽENO prehranjujete. Nobena skrajnost ni dobra oz. priporočljiva in dolgoročno lahko škoduje vašemu zdravju.

Pravilna prehrana

Nadvse je pomembno, da čez dan zaužijete vsaj od tri do pet obrokov. Nikoli ne zanemarite okusnega in kvalitetno pripravljenega zajtrka, kajti le-ta nam omogoči, da lahko pričnemo dan z navdušenjem in polni energije. Pomembni so tudi vmesni obroki (malice), za katere si privoščite sadje, zelenjavo, lahek jogurt ipd. Kakšno hrano boste zaužili v obrokih je mnogo odvisno od tega, v kolikšni meri se ukvarjati s športom ali s fizičnimi opravili. Normalno je, da če smo veliko v gibanju, potem naše telo pokuri več kalorij in temu primerno jih lahko tudi vi v večji meri zaužijete.

Gibanje, rekreacija, šport

Fitnes

Toplejši meseci prinašajo s sabo idealno priložnost za gibanje na svežem zraku. Po napornem in stresnem dnevu ni nič bolj koristnega, kakor da se odpravimo vsaj na kakšen sprehod v naravo. Izbiramo lahko med številnimi oblikami športnih aktivnosti: kolesarjenje, tek, hitra hoja, pohodi, nordijska hoja … Ljubitelji skupinskih vadb lahko izmed pestre ponudbe na tržišču izberete sebi primerno (tudi te se v spomladanskih mesecih odvijajo na prostem). Manjši nasvet: Če se na začetku nikakor ne morete pripraviti do tega, da bi pričeli s kakšno vadbo, vam svetujemo, da za začetek pričnite s krajšim sprehodom ter nato postopoma stopnjujete tempo. Gibanje in rekreacija izredno dobro vplivata tudi na naše počutje in vsekakor na zdravje.

Z enakomernim uživanjem vode, pravilno in redno prehrano ter z gibanjem in športnimi aktivnostmi brez težav dosežemo vitko in čvrsto postavo brez diete! Tako lahko brez slabe vesti uživamo tudi ob pici, torticah in sladoledu 😉

Komentiraj prispevek

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*